דף הבית / חדשות העיר / דעבול לא ישוב לכהן בוועדה המקומית לתכנון ובנייה

דעבול לא ישוב לכהן בוועדה המקומית לתכנון ובנייה

רונן דמארי

בחוות הדעת שקיבלה העירייה נאמר: "לאחר בחינת הדברים בכל הנוגע לחברותו של מר דעבול בוועדה המקומית לתכנון ובנייה ראשל"צ, עמדתנו היא, כי יש קושי לא מבוטל בכך שמר דעבול מכהן כחבר ועדת תכנון ובנייה, כאשר העיסוק שלו משיק לתחום עבודת הוועדה. בהעדר מידע מפורט ועדכני שבאמצעותו ניתן יהיה להעריך ולתחום את היקף ניגוד העניינים (ולגבש הסדר ניגוד עניינים בהתאם), נראה שישנו חשש לניגוד עניינים הנובע מעצם העיסוק של מר דעבול בתחום עבודת הוועדה. על כן, נראה כי במצב דברים זה אין מקום כי מר דעבול יכהן כחבר ועדה. זאת, במיוחד נוכח הוראות סעיף 44ד לחוק התכנון והבניה והנוהל שהופץ בשנת 2014 שקבע כי חבר מוסד תכנון מכהן אשר לא מסר את המידע הדרוש לשם בדיקת ניגוד עניינים, לא יוכל, ככלל, להמשיך לכהן בתפקידו".
כזכור דעבול, הושעה מחברותו בוועדת התכנון והבניה בחודש ינואר השנה. ההחלטה התקבלה על-ידי המחלקה המשפטית של העירייה ונמסרה לדעבול במכתב עליו חתמה המשנה ליועמ"ש לתכנון ולבנייה, עו"ד הדר מנצורי-דוד, זאת על רקע הפרסומים אודות הסכם עליו חתם דעבול, במסגרתו היה אמור לקבל סכום של 4.8 מיליון שקלים עבור עסקת נדל"ן בתחומי העיר.
דעבול מסר השבוע ל"גל גפן": "תמיד שמרתי לא להיות בשום ניגוד עניינים, מעניין שלגבי אחרים שהיו בניגוד עניינים הייעוץ המשפטי של העירייה לא אמרו מילה. אין בכוונתי להיות בוועדות התכנון והבנייה, כפי שלא הייתי מהרגע שהתחיל כל הסיפור. לדעתי כל העניין הוא להרחיק אותי מהדיון בנושא הלופט והיקב. זו הייתה המטרה מההתחלה. לא היו להם שום מטרות אחרות. אני אמשיך את הפעילות הציבורית שלי מחוץ לתחומי הוועדה. לצערי הרעים מנצחים".

אסף דעבול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות