דף הבית / חדשות העיר / גביע זהב לחטיבת "זלמן ארן"

גביע זהב לחטיבת "זלמן ארן"

מי ליאור

זכו בגביע זהב: ב"מרוץ ראשון" נטלו חלק כ- 200 תלמידים ומורים מחט"ב זלמן ארן, אליהם חברו הפעם לראשונה, הורי התלמידים שהתאמנו לקראת המרוץ ביוזמתו של יו"ר ועד ההורים המוסדי איתמר דורפמן.
לדברי מנהלת בית הספר יפי הימלבאו והצוות החינוכי, דרך זו המייחדת את בית הספר מהווה דוגמה חיה עבור המורים והתלמידים, להתמודדות עם הקושי שמאפיין את לימודי המתמטיקה ואת הריצה למרחקים. לדבריהם, סמליל התוכנית הבית ספרית מוכיח בעליל את תרומתו להעצמת התלמידים בכותרת המחדירה בהם את האמונה כי "אם מתמידים מגיעים למקומות רחוקים".
בסוף המרוץ התגובות לא אחרו לבוא כשהמשתתפים הודו ואמרו: "לא האמנו שנצליח לרוץ 2 ק"מ לאורך מגרש האתלטיקה במערב העיר וברחובות הסמוכים. הייתה זו הרגשה נפלאה לצאת מנקודת הזינוק כדבוקה ולחזור יחד לקו הסיום".
התלמידים וההורים שחשו גאווה גדולה לאחר שזכו בגביע זהב, הודו כי כבר סימנו את היעד הבא בשנה הבאה, בתקווה כי יניפו שוב את גביע הזהב.
כותרת התוכנית "אתגרים ורצים" נבחרה לדברי הצוות החינוכי בכוונה לכרוך את שני המקצועות כמדגם מייצג לטיפוח וחיזוק החוסן האישי, תוך שימוש בעקרונות הספורט כגון התמדה, נחישות, כוח רצון, עבודת צוות וליישמם כמודל בעולם התוכן המתמטי.

צילום: באדיבות בית הספר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות