דף הבית / חדשות העיר / גאווה מקומית

גאווה מקומית

מי ליאור

תיכון טכנולוגי נעמ"ת בראשון לציון התמודד עד לפני עשור עם נתון בעייתי מאוד. כמעט 50% מהתלמידים לא הצליחו לשרוד את שנת הלימודים ונשרו. כיום מצליח בית הספר ללקט עוד ועוד פרסים, הישגים, חיזוק המוניטין ובתוך כך גם הנשירה צנחה פלאים ל-2 אחוזים בלבד. משרד החינוך בישר השבוע כי ועדת פרס החינוך הגופני המחוזית של משרד החינוך, בחרה בתיכון הטכנולוגי לבית הספר המצטיין בתחום החינוך הגופני לשנת הלימודים תשע"ח.
"הספורט בביה"ס משמש מנוף להגברת תחושת מסוגלות עצמית" מסבירה מנהלת בית הספר, אראלה גליקמן שאול, "התמדה, נחישות , פיתוח עבודת צוות ושאפתנות לניצחון- כל המיומנויות הנדרשות כיום בעולם התעסוקה ההיטקיסטי המתקדם". ראש העירייה, דב צור, בירך את הנהלת בית הספר וצוות ההוראה ואמר: "עשייתכם ממלאת אותנו נחת וגאווה. הורים ותלמידי העיר רואים בבית הספר כתובת להצלחה. לכל אחד מכם יש חלק משמעותי בזכייה בפרס".
הישג מרשים זה מצטרף לפרס היוקרתי ביותר במחוז- פרס חינוך מחוזי שבית הספר זכה בו אך לפני שנה וחצי. וזה לא הכל, כתיכון ומכללה טכנולוגית, משתלבים התלמידים במגמות הטכנולוגיות- הנדסת מכונות, תקשוב וסייבר ויכולים להמשיך ללימודי י"ג וי"ד ולסיים עם תעודת הנדסאי בתקשוב סייבר ובהנדסת מכונות רובוטיקה. גם תחומים אלו נשאו פרי ותלמיד התיכון זכה במקום השני בתחרות התכן הדיגיטלי הארצית. באליפות  ITורשתות תקשורת של משרד החינוך דורגו שלושה תלמידי בית הספר במקום הרביעי מבין 20 בתי ספר שהעפילו לאליפות הארצית.
בית הספר מצליח למצב את עצמו בחזית הלימודים הטכנולוגיים, רק לאחרונה בנו תלמידי מגמת מכונות, המתמחים בנושא רובוטיקה, רחפן המצוייד בחיישנים לטיסה אוטונומית. הנהלת בית הספר מרוצה, יותר תלמידים מסיימים עם זכאות לבגרות, חלקם עם תעודת הנדסאי בתקשוב סייבר ובהנדסת מכונות רובוטיקה והבוגרים משתלבים בתפקידים נחשקים בצבא ובהייטק "התעודה הנכספת הזו מאפשרת להם להשתלב בתפקידים טכנולוגיים בצבא, להישאר בקבע או להשתחרר ולהשתלב בחברות הייטק". מסכמת גליקמן שאול.

צילום: באדיבות בית הספר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות