דף הבית / חדשות העיר / בית פתוח לאמנים

בית פתוח לאמנים

מי ליאור

נוכח ההצלחה בשנתיים האחרונות יערך ברחבי העיר גם השנה המיזם הקהילתי "בתים פתוחים של אמני העיר".
השנה נרשמו 65 אמנים ויוצרים מתחומים שונים שישמחו לארח את תושבי העיר ולהציג את יצירותיהם בפניהם. המפגש יחשוף בפני המבקרים את היוצרים בני העיר ואת עולמם התרבותי, מקורות השראתם תפיסותיהם וייחודם. אלה יציגו מגוון של סגנונות בתחומי ציור, פיסול, פסיפס, קרמיקה, עבודות נייר, תכשיטים, עיצוב אופנה, אפיה ועוד.
השנה יתקיים האירוע לאורך שלושה ימים; יום חמישי 22 בחודש (16:00-22:00 ), יום שישי 23 ,09:00-14:00 ובשבת 24 בו( 10:00-20:00).
בנוסף לבתי האמנים, תפתח הגלריה העירונית בבית גורדון- לונדון את שעריה לקהל ל- 6 תערוכות הקושרות שפה, ספר: מיצבים, ציור, פיסול וצילום. הגלריה תפתח בימי שישי ושבת בשעות הבוקר.
חברת המועצה קרן דנה-ג'דה, מחזיקת תיק תרבות: "בית פתוח" לאומני העיר הוא מיזם נפלא המחבר בין האמנות לקהילה בדרך ייחודית וחווייתית. במשך שלושה ימים רצופים צפויה לנו חגיגה מיוחדת שתעניק הזדמנות לחשיפה של עולם יצירתי עשיר ומרתק. אני מודה לחברה העירונית ולעומד בראשה אלי פולק, למנהלת הרשות לתרבות ואומנות רותי מקבי ולמנהלת תחום אמנות חזותית אפי גן, על שיתוף הפעולה והוצאת הרעיון לפועל. אמשיך לעשות ולקדם כל רעיון שיש בו כדי לתרום ולהעשיר את עולם התוכן של כולנו".

קרן דנה ג'דה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות