דף הבית / חדשות העיר / אלופי העיר בשחמט

אלופי העיר בשחמט

מי ליאור

אליפות השחמט של נבחרות הילדים מבתי הספר היסודיים בעיר, הינה אירוע השיא של תוכנית השחמט בבתי הספר היסודיים בראשל"צ. ביום שישי האחרון זימנה אליה האליפות כ-700 איש שצפו בתחרות בדריכות ובהנאה. בתחרות נטלו חלק 65 קבוצות מ-35 בתי ספר יסודיים בעיר. בשכבות הצעירות ביותר של בתי הספר בקטגוריית א- ג', זכו במקומות הראשונים מוסדות החינוך ידלין, אשכולות ונגבה. בקטגוריה מ- ד- ו' זכו במקומות הראשונים, בתי הספר עדיני, יפה נוף(2) ואשכולות(3).
הטקס אותו כיבדו בנוכחותם ראש העירייה דב צור, אנשי חינוך בכירים ממנהל החינוך, מנהלות בתי ספר, יו"ר ועד ההורים העירוני אבי צרף הורים ובני משפחות, נחתם בהענקת גביעים ומדליות לזוכים. צור ברך את המשתתפים ובקורטוב של נחת הדגיש כי הם העתודה של ראשל"צ והמקור לגאוותה.
מנכ"ל מועדון השחמט בראשל"צ רב אמן בוריס אלתרמן, ברך אף הוא את הנבחרות בכלל ואת המנצחים בפרט, וציין כי אליפות השחמט המתקיימת אחת לשנה בעשר השנים האחרונות, היא מהגדולות בעולם אשר מתקיימת במסגרת עיר אחת.

צילום: דמיטרי יעקובסון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות