דף הבית / חדשות העיר / רדיו לעת שגרה וחירום

רדיו לעת שגרה וחירום

רונן דמארי

במסגרת ההערכות לזמני חירום, מבקשת העירייה ליצור שתי מערכות שעובדות על פונקציות נפרדות: בעוד שהמערכת בזמן שגרה פועלת על תדרי סלולר רגילים, המערכת שתופעל בחירום עובדת על רדיו, שכן במצבים של רעידות אדמה או אסונות קשים אחרים, בדרך כלל התשתיות קורסות ולא ניתן לעשות בהם שימוש.

על פי מסמכי המכרז שפורסם הימים אלה, אותו הכין עבור החברה לביטחון משרד עורכי הדין עופר שפיר ושות', מתברר כי החברה לביטחון מבקשת להתקין מערכת שתחליף את שירותי מערכת ה"מירס" בשגרה ובחירום.

המערכת החדשה תתבסס על רשתות סלולאריות ארציות ומערכת רדיו עירונית (פרטית). הרעיון הוא, שהפרויקט יאפשר קשר סלולארי ורדיו מהמשל"ט העירוני עם מפקדות הרובעים ובעלי התפקידים בשטח. עוד נדרש, על פי תנאי המכרז, המערכות שיותקנו יאפשרו דיבור ושירותי תקשורת מתקדמים, במערכות סלולאריות ובמערכות רדיו בכל האזור המוניציפאלי של העיר עם מפקדות הרובעים ובעלי התפקיד בעירייה.

בהודעה שפורסמה השבוע נאמר כי החברה שתזכה במכרז הייחודי תצטרך להתחייב לתקופה של שלוש שנים במהלכה תתחזק את המערכת, ולהגיע בתוך 24 שעות לתיקון תקלה בתקופה רגיעה ותוך ארבע שעות בשעת חירום ובתרגילים במשך כל השנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות