דף הבית / חדשות העיר / "נאמנות לתושבים ולסיעה"

"נאמנות לתושבים ולסיעה"

רונן דמארי

בעקבות פרישתו של צור, נכנסת למועצה חברת המועצה שמוקמה במקום החמישי מירב שמואל דולב שמצטרפת לציון כהן הוותיק, אייל מושיוב וחברת מועצה חדשה נוספת – אפרת אברמוביץ.

גורמים פוליטיים ידעו לספר השבוע כי בעוד ששתי חברות המועצה של הרשימה קיבלו מסרים שהן מוזמנות להצטרף לקואליציה של ראש העיר הנבחר רז קינסטליך, הרי שכהן ומושיוב אינם נמצאים בראש סדר העדיפויות של צוות המו"מ הקואליציוני ועשויים לכהן באופוזיציה.

בימים אלו פועלים השניים על מנת לאחד את השורות ולמנוע את התפרקות הסיעה.

כהן אמר השבוע ל"גל גפן": "נבחר ראש עיר חדש שבוחר את הסגנים ואת הקואליציה שלו ומקובל עליי הכל. אני מתכוון לכהן כחבר מועצה ולשרת את הציבור. אני מאמין שהסיעה שלנו תישאר מאוחדת כפי שהיא ונפעל במהלך כל הקדנציה לטובת הציבור".

מושיוב שכיהן כמשנה לראש העיר בעשור האחרון ופעל במגוון תחומים למען הציבור, משוכנע כי הסיעה תשרוד את עזיבתו המשמעותית של צור ותמשיך לפעול יחד: "ראשית אני מודה לראש העיר היוצא דב צור על עשר שנים טובות ויפות עם המון עשייה ואני מאחל הצלחה לראש העיר הנבחר רז קינסטליך. אנחנו נפעל ככל יכולתנו למען הצלחתו שהיא הצלחת העיר. כרגע מתנהלות שיחות ואנחנו עדיין לא יודעים לאן פנינו מועדות. בעשר השנים האחרונות הייתה לי עשייה רבה ונגעתי באלפי תושבים ונהניתי מכל רגע ואמשיך לעשות זאת בכל פוזיציה שבה נהיה. כמובן שאנחנו רוצים להיות בתוך העשייה, טבעי שכל סיעה כסיעה שלמה ומאוחדת רוצה לעשות למען הציבור ולהיות בעשייה".

על ניסיונות אפשריים לפירוק הסיעה אמר מושיוב: "בוחרי סיעת רק ראשון בחרו אותנו כסיעה וקיבלנו ארבעה מושבים כדי לייצג אותם במועצת העיר, הנאמנות שלנו היא נאמנות לתושבים ולסיעה עצמה. בסיעה שלנו יש אדם בעל ניסיון פוליטי רב מאוד בשם ציון כהן ושתי חברות מועצה חדשות נהדרות, ואין לי ספק שהסיעה תישאר מגובשת ותעסוק בעשייה משותפת למען העיר ותושביה".

 

צילום: רונן דמארי

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות