דף הבית / חדשות העיר / "אלימות לא בבית ספרנו"

"אלימות לא בבית ספרנו"

ביום שלישי השבוע השביתה הנהגת ההורים המוסדית בבית הספר "אשכולות" את הלימודים לשעתיים הראשונות, לאות מחאה על אלימות בבית הספר יום קודם. לדברי הנציגים, מהלך הלימודים אצל תלמידי החינוך המיוחד לא הופר ואלה למדו רגיל. העירייה: "מדובר באירוע חריג"

מי ליאור

השבתת הלימודים הסמלית בבית הספר היסודי "אשכולות" ביום שלישי השבוע, נבעה מאירוע אלימות חריג של שני תלמידי שכבה ג' בבית הספר, שלטענת ההורים דרש את התערבות הצוות החינוכי שפעל להפרדת התלמידים המתפרעים לבין תלמיד נוסף בחצר בית הספר. במהלך הקטטה נפגעו שלושה מהם קל.
בעקבות ההודעה ששוגרה לאגף החינוך בעירייה אודות השבתת הלימודים, ביקרו ביום השביתה בבית הספר ראש מנהל חינוך ד"ר שוש נחום, ומנהלת אגף חינוך יסודי רונית רענן, על מנת למצוא פתרונות למיגור האלימות במקום. בישיבה שנערכה בין נציגי הנהגת ההורים המוסדית לבין הנהלת בית הספר, נתקבלה החלטה לנקוט צעדים משמעותיים אשר ימנעו הישנות מקרים דומים.
בשיחה עם יו"ר הנהגת ההורים המוסדי, ניר נוימן, הוא ציין בפנינו כי בנוסף לצעדים אלה הודיעה ראש מנהל החינוך כי מעתה בית הספר יזכה לתשומת לב מיוחדת בכל הנוגע לטיפול באווירה השוררת בין כותלי בית הספר, וכי כבר הוקצו משאבים נוספים כדי לטפל בדרישות הנהלת בית הספר לשיפור האקלים והטיפול באתגרים פנימיים.
נוימן הביע סיפוק מהעובדה כי בו ביום הגיע לבית הספר צוות התערבות שכלל נציגים מהנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי בעיר. "גורמי החינוך שנכחו בישיבה ימשיכו ללוות את בית הספר להבטחת והצלחת התהליך. אני מרוצה מעובדת ההכרה במשמעות השביתה שהובילה לטיפול המיידי, שאפשר להחזיר את התלמידים להמשך הלימודים באקלים בטוח ומוגן בבית הספר" כך נוימן.
מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע חריג ונקודתי שטופל ברמה המקצועית על ידי כל הגורמים, לרבות הצוות המקצועי, משרד החינוך ומינהל החינוך בעירייה. בית הספר אשכולות שם לנגד עיניו את מוגנות הילדים והדבר בא לידי ביטוי גם בנתוני מיצ"ב בשנה שעברה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות