n
דף הבית / עסקים בכותרות / אריזות קרטון לשיווק העסק – נושא ששווה התייחסות בכל עסק יצרני

אריזות קרטון לשיווק העסק – נושא ששווה התייחסות בכל עסק יצרני

מנהליו ובעליו של כל בית עסק מחפשים באופן מתמיד אחר דרכים לשפר ולייעל את פעילות העסק, הכל במטרה להגדיל את הרווחיות לאורך זמן. לשם כך נוקטים באינספור אסטרטגיות וטכניקות שונות, חלקן ייחודיות לבתי עסק יצרניים (כאלו המייצרים מוצרים מסוימים, לעומת עסקים המתמחים במתן שירותים, למשל...). כמעט עבור כל בית עסק יצרני, מערך האריזות בהן משלח העסק את מוצריו מהווה פוטנציאל משמעותי לייעול ושיפור מערך המיתוג, השיווק והפרסום של הארגון.

kartonim-lemaarazim-memutagim_7
צילום: פרי חשיבה

מה בין אריזות מקרטון וקופסאות ממותגות לבין שיפור מערך השיווק של העסק?

שטח פרסום הוא אחד המצרכים היקרים והמבוקשים ביותר, בין אם מדובר בפרסום בשלטי חוצות, פרסום בטלוויזיה, ברדיו או ברשתות החברתיות וכיוצ"ב. האריזות הרבות והשונות בהן נארזים המוצרים של בית עסק יצרני מסוים, מהוות בפועל שטח פרסום ומיתוג לכל דבר ועניין, שטח יקר ערך אותו כדאי לנצל בצורה יעילה.

לשם כך עושים יותר ויותר בתי עסק יצרניים שימוש בסוגים שונים של אריזות מקרטון מעוצבות וממותגות קופסאות אשר ממותגות ייעודית עבור אותו בית עסק, עם הצבעים המזוהים עימו ופרטי מידע/פרסום שונים. אריזת קרטון מעוצבת וממותגת עבור בית עסק מסוים היא כזו המכילה את הלוגו שלו, צבועה בצבעים המזוהים עם המיתוג שלו, כוללת פרטי מידע רלבנטיים ו/או מסרים שיווקיים למיניהם, ובמרבית המקרים אף מנסה ישירות להניע את מי שמתבונן בה לפעולה מסוימת דוגמת התעניינות נוספת במוצרי החברה או רכישה.

כשחושבים על כך, מדובר במערך שיווק ופרסום יקר ערך אשר רק מחכה שיפעילו וינצלו אותו כל בית עסק יצרני משלח מדי יום/שבוע/חודש אינספור יחידות של מוצריו

לאינספור יעדים שונים, בארץ ו/או בעולם. זה נכון לגבי כמעט כל סוגי העסקים היצרניים. כך, יוצאות להן משערי המפעל אינספור יחידות קטנות, הנחשפות לעיניהם של אינספור אנשים לקוחות פוטנציאליים או קיימים. השארת האריזות הללו חלקות ומיותמות ממיתוג או מסרים שיווקיים מהווה פשוט וויתור על מערך שיווק והפצה שלם אשר כבר קיים ופועל בפועל. מערך שאת התרומה של פעילותו לבית העסק קשה לכמת ולמדוד במספרים, אך ברור כי היא עצומה. ללא מערך שיווק, פרסום ומיתוג יעיל ופעיל קשה מאוד לבתי עסק כיום להישאר תחרותיים, להגדיל בהתמדה את מצבת הלקוחות, לייצר ולהגדיל רווחיות לאורך זמן.

לכן, הפעולה המתבקשת עבור כל בית עסק יצרני שלא עשה זאת עדיין, היא לעבור לשימוש במערך של אריזות קרטון מעוצבות, קופסאות ממותגות , הן עבור כל אחד מהמוצרים עצמם והן עבור כל שאר האלמנטים שאותו בית עסק אורז ומשלח (דוגמת חלקי מוצרים להחלפה, איגוד של מספר מוצרים יחד בקופסת קרטון מעוצבת גדולה יותר וכיוצ"ב).

kartonim-lemaarazim-memutagim_9-(1)

תהליך זה מומלץ לעשות תוך כדי שילוב והתייעצות באנשי מקצוע רלבנטיים שונים, החל מאנשי השיווק והפרסום של בית העסק וכלה באנשי המקצוע מטעם החברה המתמחה בייצור אריזות ממותגות ומעוצבות.

ללא ספק, מדובר בנושא ממנו אסור להתעלם, במידה ומעוניינים בסיכויים הטובים ביותר של העסק לצמוח ולשגשג.

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות