n
דף הבית / עסקים בכותרות / אפליקציית שעון נוכחות- במה מדובר?

אפליקציית שעון נוכחות- במה מדובר?

מעקב אחר נוכחות של עובדים במקום עבודה מהווה דבר חשוב ביותר. המעקב מאפשר לכל מעסיק להבין האם העובדים שלו הגיעו לעבודה והאם היו נוכחים בה את כמות השעות הרלוונטית. מעבר לכך, המעקב אחר שעות הנוכחות מאפשר למעשה חישוב שעות עבודה על ידי מערכת שכר או איש מקצוע העוסק בתחום השכר בחברה או בעסק, בהתאם לדיווח של שעות הנוכחות ובהתאם לכך, לקבוע משכורת בהתאם לשעות העבודה.

time-timing-punctual-schedule-management-concept-hand-touch-white-tablet-with-digital-hologram-clock-sign-light-blurred-background
freepik

אפליקציית שעון נוכחות- במה מדובר?

מעקב אחר נוכחות של עובדים במקום עבודה מהווה דבר חשוב ביותר. המעקב מאפשר לכל מעסיק להבין האם העובדים שלו הגיעו לעבודה והאם היו נוכחים בה את כמות השעות הרלוונטית. מעבר לכך, המעקב אחר שעות הנוכחות מאפשר למעשה חישוב שעות עבודה על ידי מערכת שכר או איש מקצוע העוסק בתחום השכר בחברה או בעסק, בהתאם לדיווח של שעות הנוכחות ובהתאם לכך, לקבוע משכורת בהתאם לשעות העבודה. כיום ניתן למצוא כמעט בכל חברה או עסק המעסיק עובדים מערכת כלשהי אשר עוקבת אחר הנוכחות של עובדים במקום העבודה.

אפליקציית שעון נוכחות- למי היא מתאימה?

אחד מהפתרונות הטובים ביותר כיום לצורך בדיקת שעות הנוכחות של עובדים הן במקום העבודה שלהם והן כאשר הם עובדים מהבית או מכל מקום אחר הוא: אפליקציית שעון נוכחות. מדובר על פתרון דיווח אמין וקל לעובדי שטח וכן לעובדים משרדיים לרבות סוכנים, יועצים, נהגים, פרילנסרים, טכנאים ועוד. אפליקציות מעין אלה כוללות מגוון יישומים עשיר באפליקציה אחת. היישומון מאפשר לנהל משימות, היעדרויות, דוחות הגבלת אזורי עבודה על גבי המפה, צילום תמונה, צירוף של אישורי מחלה ועוד מגוון רחב של פיצ'רים שונים שיכולים להתחדש בהתאם לדרישות של הארגון וכן להקל על נוחות העובדים לרבות: צפייה בדוחות, השלמת חוסרים ובקשות ועוד.

האפליקציה המדוברת מאפשרת גמישות באפשרות הדיווח כאשר היא מציעה פתרונות נוכחות מגוונים וזאת בהתאמה מלאה לצורך ולאופי של העבודה. לכן, אם חשוב לכם לתת פתרון אמין ומקיף שיתאים לכל העובדים שלכם ללא יוצא מהכלל, אין ספק שכדאי לכם לבחור דווקא באפליקציה המדוברת.

למי מתאימה אפליקציית שעון נוכחות?

אפליקציית שעון נוכחות מתאימה לכל ארגון אשר מעסיק עובדים. בין אם מדובר על עובדי משרד ובין אם מדובר על עובדי שטח. עובדי המשרד ידווחו רק כאשר הם מגיעים למשרד ואילו עובדי השטח ידווחו ברדיוס הגיוני מחוץ לבית שלהם. באפליקציה מקבלים תמורה יותר יעילה, ניתן לדווח היעדרויות, צילומים, להעלות מסמכים לדיווח לתוך משימות ופרויקטים וכל עובד יכול לצפות בדיווחים של עצמו.

חשוב לדעת כי עובדי שטח לא מגיעים למשרד בכדי לדווח נוכחות. אם סומכים על ההצהרה של העובד ייתכן מאוד כי המעסיק ישלם יותר מכפי שהוא צריך ועל כן, הדיווח של עובדים מעין אלה חייב להיות מאפליקציה. כל הדיווחים יעלו תוך מספר שניות למערכת מה שיאפשר למעסיק להיות תמיד במעקב מי במשמרת מהעובדים, מי דיווח העדרות, מי לא בעבודה מכל סיבה אחרת ועוד. ישנן אפליקציות אשר מאפשרות למדוד כמה העובד משקיע בכל משימה. בנוסף לכך, כל עובד יוכל להעלות מסמכים שונים שהוא זקוק להם לרבות חופשת מחלה, אירועים ועוד. המערכת תומכת בשפות שונות כגון: עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.

האפליקציה מתאימה גם לעסקים גדולים וזאת בכדי שיהיה בהם סדר וארגון.

יתרונות של אפליקציית שעון נוכחות

אפליקציית שעון נוכחות לרוב תהיה מאוד גמישה ותדע לעבוד ב2 לוגיקות. לעובדי משרד מגדירים אזורים שרק מהם הם מורשים לדווח ואילו עובדי שטח יהיו מוגדרים לרדיוס של 500 מטר סביב ביתם וזאת בכדי למנוע מהם לדווח כל עוד הם בבית עסוקים בעיסוקים הפרטיים שלהם.

כמובן שאם יש בעיה כלשהי עם האפליקציה, ניתן פשוט ליצור קשר עם מוקד טכני המספק מענה מדויק ואיכותי בכל זמן.

באפליקציית שעון נוכחות יש הכוונה לטיפול בתקלות שכיחות והעובד יכול לצפות בדיווחים של עצמו ובמידע של עצמו בלבד.

המידע על העסק יהיה גלוי רק לאיש הקשר המוגדר במערכת ורק הוא יוכל לקבל מידע. בנוסף לכך ניתן למצוא אפליקציית מנהלים אשר תסייע למנהלים לראות את המידע, לקבל בקרה בלי לפתוח מחשב לשם כך ועוד.

כיצד תבחרו אפליקציית שעון נוכחות?

כיום ניתן למצוא חברות שונות המציעות אפליקציית שעון נוכחות. לא תמיד קל לבחור את החברה הנכונה בשל ריבוי החברות המציעות את הפתרון המדובר חשוב מאוד שתגדירו את הצרכים שלכם מאותה אפליקציה ובהתאם לכך תחפשו חברה אשר עונה בשעון הנוכחות שלה על כל הצרכים שלכם. חשוב שתדעו כי אתם לא חייבים לבחור בפתרון אחד בלבד באפליקציית נוכחות ואתם יכולים לבחור בשילוב של שעוני נוכחות המתאימים לכל עובד. דיווח נוכחות באמצעות שעון נוכחות באפליקציה לעובדים מהשטח בשילוב של שעון ביומטרי למשרד או שאתם יכולים להוריד לכל העובדים שלכם אפליקציית שעון נוכחות מבוססת מיקום. לעובדים שאין להם מכשיר חכם אתם יכולים לתת חיוג סלולרי אשר יאפשר להם לדווח נוכחות ובד בבד תוכלו לקבל את המיקום שלהם.

המטרה היא לבחור בחברה שיכולה להתאים את האפליקציה המדויקת ביותר עבור העסק שלכם בהתאם לסוג העסק, אופי העסק, הצרכים שלו ויעוד. שעון נוכחות המבוסס על אפליקציה יאפשר לכם לנהל שעות עבודה מכל מקום ובכל זמן, כולל לנהל שעות בהתאם לאזורי עבודה, משימות ופרויקטים שונים, תעריפים ועוד.

 

 

*תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות