n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / אחרי החתונה עוצרים בירח הדבש: שבעה יעדים פופולריים

אחרי החתונה עוצרים בירח הדבש: שבעה יעדים פופולריים

מתכוננים לחתונה? מזל טוב! אחרי הספקים, השמלה והמוזיקה, מה עם להירגע ולחגוג את
הנישואין?... הנה שבעה יעדים פופולריים שכדאי לכם לשקול לירח הדבש שלכם

נוף מיקונוס
תמונת המחשה: Shutterstock

ערב החתונה הוא אמנם ערב מרגש, אך כרוכות בו הכנות רבות ולעיתים גם לא מעט לחץ. בדיוק כדי להתמודד עם הלחץ, הומצא קונספט ירח הדבש, שנועד להיות הדובדבן שבקצפת בכל תהליך החתונה. אם גם אתם כמהים לירח דבש חלומי אך לא בטוחים ביעד, המדריך הבא יוכל לסייע לכם לבחור בחופשה האידאלית עבורכם.

לפני הכל: מה חשוב לבדוק ולעשות טרם הנסיעה?

לפני הנסיעה חשוב מאוד לבדוק מהו המטבע המקומי ולבצע המרה של המטבעות עוד בארץ, שכן כך לרוב תוכלו לחסוך בעלויות. בנוסף, כדאי להצטייד במפות וברשימה של אתרים שתרצו לבקר בהם, וחשוב מכל: לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח כזה מגן עליכם בכל מקרה של בעיה רפואית שמתעוררת במהלך הטיול, ואף מספק שירותי חילוץ ושירותים נוספים שיגנו עליכם ויסייעו לכם, כמו למשל פיצוי כספי במקרה של אי הגעת המזוודות. בעת חיפוש ביטוח נסיעות לחו"ל מחיר ותנאי הפוליסה לא פעם ישתנו מחברה לחברה, ולכן מומלץ לבצע השוואת מחירים ולבחון היטב את תנאי הפוליסה שכל חברה מציעה לכם.

אחרי שכיסינו את הנושא הזה, הנה סקירה של שבעה יעדים פופולריים שכל זוג שמתכנן את ירח הדבש שלו חייב להכיר.

איי סיישל

איי סיישל ידועים כגן עדן עלי אדמות, ולא בכדי. החופים המדהימים שלהם, יחד עם שמורות הטבע והיערות העבותים שקיימים באזור, ממצבים אותם כאחד היעדים היפים ביותר בעולם. פרט לנופים המרהיבים שלהם, באיים גם קיימים לא מעט אתרים שכדאי לבקר בהם, כמו למשל הפארקים הלאומיים מורן סיישל וסנט אן. הטיסה ליעד אורכת כשששבע שעות.

מאוריציוס

אם אתם מחפשים יעד אקזוטי שניתן לבקר בו לכל אורך השנה – האי מאוריציוס, ששוכן בלב האוקיינוס ההודי, הוא ללא ספק בחירה נהדרת. באי קיימים אתרי נופש מפנקים במיוחד, אטרקציות ייחודיות כמו צלילה עם צבי ים, הר געש, שמורות טבע וכמובן – נופים שלא ניתן להישאר אדישים אליהם. ההגעה ליעד בדרך כלל אורכת בין תשע ל-11 שעות וכוללת עצירה באיי סיישל.

תאילנד

גם תאילנד היא מדינה שידועה בטבע הפראי ובנופים המרהיבים שלה, ולא סתם היא נחשבת לאחת המדינות המתוירות ביותר בעולם. פרט לנופים ולטבע, בתאילנד קיימים מגוון של אתרים מרתקים שכדאי לטייל בהם, כמו למשל ארמון המלך בבנגקוק, השוק הצף שממוקם בסמוך לבנגקוק והעיירה קנצ'נבורי. הטיסה לתאילנד אורכת בין 19-11 שעות ועשויה לכלול מספר עצירות, בהתאם ליעד הספציפי שתרצו להגיע אליו.

האיים המלדיביים

האיים המלדיביים ידועים בתור אחד היעדים הפופולריים ביותר לירח הדבש, ולא בכדי. באזור קיימים נופים עוצרי נשימה, מגוון של אתרי נופש מפנקים ואטרקציות, שיהפכו את ריח הדבש שלכם לבלתי נשכח. הטיסה ליעד אורכת כ-10 שעות, כך שרצוי להגיע אליו לחופשה של מספר ימים לכל הפחות, ואנו ממליצים לכם לא לפספס ביקור באיים מאלה והולומאלה המרהיבים.

מיקונוס

מיקונוס הוא אחד מהאיים המתוירים ביותר ביוון, בעיקר תודות למוזיאונים ולאתרי העתיקות הרבים שבו, כמו גם לחופים המרהיבים ולחיי הלילה התוססים שלו. אם אתם מחובבי המסיבות, מומלץ שלא לוותר על גיחה לחוף Paradise, בו נערכות מגוון של מסיבות ריקודים. אלה מביניכם שמחפשים פעילויות רגועות יותר, יוכלו לבקר בנמל הישן ובמגדלור ארמניסטיס. הטיסה ליעד אורכת כשעתיים בלבד.

טוסקנה

טוסקנה שבאיטליה היא אחד המקומות הציוריים ביותר בעולם. ירח דבש באזור מיועד בעיקר לזוגות שמעוניינים בחופשה מעט מתוחכמת יותר, שכוללת אוכל טוב, יקבים איכותיים, ביקור בכפרים קטנים וייחודיים ושופינג. מומלץ שלא לוותר על ביקור בפירנצה – בירת טוסקנה, ובפיזה – בה שוכן המגדל הנטוי המוכר. ההגעה ליעד אורכת כשבע שעות.

פיליפינים

הפיליפינים היא מדינה ששוכנת מול חופי דרוםמזרח אסיה וממזרח לוויאטנם, וידועה בנופים עוצרי הנשימה שלה, שכוללים הרי געש, טבע פראי, חופים מרהיבים, טרסות אורז ייחודיות ועוד. האיים שבמדינה, שבחופים שלהם ניתן ליהנות מאטרקציות כמו גלישה וצלילה, הם מוקד המשיכה העיקרי במדינה. הטיול באזור מיועד לזוגות שנהנים מנופים יפהפים, אווירה שלווה ושקטה, מחירים נמוכים ואוכל טוב. ההגעה ליעד אורכת 15-12 שעות, וכוללת עצירה אחת לפחות.

קחו אתכם במזוודה: אהבה

אם תרשו לנו להיות מעט קלישאתיים, בסופו של דבר, כל היעדים הללו חלומיים, אך היעד לא באמת משנה, כל עוד אתם נוסעים לחגוג את האהבה הגדולה שלכם ואת בחירתכם לחיות יחדיו. היעד הוא בסופו של דבר, מה שתבחרו לעשות ממנו, וכל יעד, חלומי ככל שיהיה, יתעצם – בזכותכם. מזל טוב!

*תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

image003

תערוכה מיוחדת בבת ים: מהגטו ל"שכונת חיים"

תפריט נגישות