n
דף הבית / המלצת ספרים / ספר חדש: מדוע נשים וגברים בוגדים?

ספר חדש: מדוע נשים וגברים בוגדים?

החוקר הפרטי הוותיק, בועז רפאלי, מספק הצצה מרתקת לעולמו באמצעות סיפורים קצרים, המתארים עד כמה נשים וגברים מוכנים ללכת רחוק עם רומנים אסורים

 

בועז עטיפה
באדיבות בועז רפאלי וספרי ניב

"אנשים החושדים שבנות או בני הזוג שלהם בוגדים בהם, תמיד מגיעים אליי באי-שקט, עם רצון להרגיע את הסערה שאי הוודאות מחוללת בתוכם. וזה בדיוק מה שאני עושה – יוצא לגלות את האמת גם אם היא כואבת. אני עוזר לאותם אנשים להשיג את השקט הפנימי שהם מחפשים", כך מספר בועז רפאלי, חוקר פרטי ותיק ומחבר הספר "בשביל השקט שבפנים".

בספרו המרתק מספק רפאלי הצצה לא רק לעולם החקירות הפרטיות, אלא גם לאחד הנושאים הרגישים והלא מדוברים: בגידות בין בני זוג. רפאלי מתאר רומנים סודיים חוצי יבשות וחיים כפולים וסודיים שהצליח לחשוף במהלך עבודתו.

באמצעות סיפורים קצרים מלאים בתובנות, הקוראים יוצאים למסע מרתק ברחבי הגלובוס ולא פעם נכנסים לתוך נעליהם של אנשים אחרים, ממנכ"לית של חברה נחשבת ועד גבר שהקים משפחה נוספת ונסתרת באירופה.

רפאלי, חקר פרטי מורשה עם ניסיון של כ-25 שנה, מצליח לגעת גם בשינויים שעבר תחום החקירות עם ההתפתחות הטכנולוגית ולהכניס את הקוראים לחקירות גם בעידן הטרום דיגיטלי, לצד יכולת האלתור, היצירתיות והחשש להיחשף. "מאז שהשתחררתי מהצבא, במשך יותר
מ-25 שנים, אין תחום שלא חקרתי. ועם הזמן הרגשתי שיש לי דבר או שניים להגיד", מספר רפאלי. "אבל מעבר לסיפורים המרתקים, המצחיקים והמטלטלים, אני רוצה לתת יותר. במהלך עבודתי למדתי לזהות ולקרוא טיפוסים שונים עוד לפני שהם פתחו את הפה, צברתי טיפים להתנהלות זוגית לעבר פרידה נכונה או להמשך זוגיות למרות הגילוי וביצעתי אינספור מעקבים שלימדו אותי משהו על העולם הזה ועל עצמי".

הוא מוסיף כי למרות שאינו סוציולוג, יש לו תזה קטנה משלי בנוגע לשאלה – מדוע אנשים בוגדים. ספרו מתייחס רפאלי גם לשאלות כמו: מי בוגד יותר, גברים או נשים? מהן השיטות הכי מתוחכמות לבגידה? מהם הסימנים שכדאי לשים לב אליהם? ובכלל – איך תופסים בוגד (מתחיל או מנוסה)?

"אני חוקר פרטי מורשה מזה שנים רבות ואין יום שאני לא נפעם לגלות בו משהו חדש. אני מאמין שחוסר ודאות שמחלחלת בגוף פועלת כמו סרטן, ורק המחשבה על בגידה עלולה להרוס נישואין", מסכם רפאלי. "במקרים כאלה אין צורך בעינויים מיותרים: או שאסיר את הספק או שאביא עבור הלקוחות שלי הוכחות שניתן להציג בבית משפט. הסיפורים שמוצגים בספר הם רק קצה הקרחון".

https://boazrefaeli.com/   לינק לרכישה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2023-06-12 at 09.09.43

פרויקט מיוחד ומרגש לרגל שבוע הספר: סופרי ילדים (ומאייר) משתפים בחוויות

תפריט נגישות