n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / תושבי אור יהודה – התפקדו למען שיפור איכות החיים!

תושבי אור יהודה – התפקדו למען שיפור איכות החיים!

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה: "קוראת לכל התושבים הנדגמים להשיב על השאלון באתר ולשפר את איכות החיים של תושבי העיר".  משיבים דרך האתר בלבד יקבלו שובר מתנה לקניות בסך 75 שקלים

אור יהודה
מאתר העירייה

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) מבצעת בימים אלה את מפקד האוכלוסין השביעי של מדינת ישראל. מפקד אוכלוסין נערך בממוצע אחת לעשור ובו נאספים נתונים דמוגרפיים- חברתיים על כל החברה הישראלית.

כשבעה אחוזים מכלל תושבי המדינה ובתוכם כשבעה אחוזים מתושבי אור יהודה נבחרו להשתתף במפקד האוכלוסין.  ההשבה הינה חובה בהתאם לחוק פקודת הסטטיסטיקה אך גם זכות להשפיע על העתיד.

עד כה רק 20% מתושבי אור יהודה השיבו לשאלון המפקדי. מדובר באחוז השבה נמוך מאוד.  ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה: "קוראת לתושבי העיר להשיב על השאלון המפקדי לטובת שיפור איכות החיים של כולנו לשנים הקרובות בחינוך, בתשתיות, בתחבורה ועוד. השבה דרך אתר האינטרנט תעניק שובר מתנה בשווי 75 ₪ למשיבים".

ניצן הכהן, מנהל מפקד האוכלוסין: " מטרת המפקד לשקף תמונת מצב מהימנה ועדכנית של תושבי מדינת ישראל, שיתוף פעולה בהשבה על השאלון יסייע להצלחת המפקד ולשיפור איכות החיים של כולנו. קורא לציבור להשיב דרך אתר המפקד באופן דיגיטלי ומאובטח, המידע חסוי ואינו מועבר לאף גורם אחר.  מילוי מקוון של השאלות יזכה את הנדגמים בשובר מתנה בסך 75 ₪.

תוצאות מפקד האוכלוסין משמשות את מקבלי ההחלטות ואת קובעי המדיניות ברמה הארצית והמקומית לקבלת החלטות מבוססות נתונים המשפיעות על חיינו כמו: פתיחת מסגרות חינוך, פיתוח תשתיות, הקמת גני שעשועים, הקמת בתי חולים, תכנון תחבורה, הקמת מרכזי בילוי ופנאי לבני נוער או לאזרחים ותיקים ועוד. מלבד זאת, נתוני המפקד נגישים גם לשימוש הציבור הרחב ומסייעים לתושבים בתחומים שונים למשל: בקבלת החלטה על מעבר דירה או על פתיחת עסק פרטי ועוד.

המפקד הנוכחי הוא המפקד החדשני והדיגיטלי ביותר ובו לראשונה,  יוכלו התושבים הנדגמים להשיב לשאלון באופן דיגיטלי ממחשב באמצעות אתר האינטרנט של המפקד. ההשבה באמצעות האתר היא המומלצת ביותר מפני שהיא חוסכת זמן ומשאבים רבים. רק משתתפים שישיבו דרך האתר יקבלו שובר מתנה בסך 75 שקלים. משך זמן ההשבה על השאלון נע בין עשרים לשלושים דקות בלבד. ההשבה הדיגיטלית תהיה פתוחה לציבור הנדגמים מתחילת המפקד באפריל 2022 ועד לסיומו הצפוי בדצמבר 2022.

לפרטים נוספים על המפקד באתר האינטרנט של מפקד האוכלוסין 2022.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות