n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / שבוע הספר בגבעת שמואל: שיאנית הקריאה לשנת 2022 – משפחת מייזליש

שבוע הספר בגבעת שמואל: שיאנית הקריאה לשנת 2022 – משפחת מייזליש

משפחת מייזליש היא אלופות הקריאה של גבעת שמואל לשנת 2022. המשפחה קראה יחד 934 ספרים במהלך השנה האחרונה . ראש העיר יוסי ברודני:"בגבעת שמואל כולם קוראים ספרים ואנו כעירייה רואים בכך חשיבות רבה, בעיקר אצל הדור הצעיר".

משפחת מייזליש
צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

כמידי שנה בחודש יוני, מצויין בגבעת שמואל – כמו גם ברחבי הארץ, "שבוע הספר" במגוון פעילויות ואירועים – "חגיגה בשדרה", להעלאת מודעות ועידוד הקריאה בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים.

במסגרת אירועים אלו, מקיימת העירייה את תחרות "שיאני הקריאה", במטרה לעודד את ילדי העיר לבקר בספרייה ולהשאיל ספרים לקריאה כמה שיותר. השנה, היו אלה בני משפחת מייזליש –  איתן, לביא, נווה ועדי מייזליש , ששאלו מהספרייה העירונית שקראו יחד 934 ספרים – מה שהכתיר אותם למעשה כאלופי הקריאה של גבעת שמואל לשנת 2022.

בני המשפחה הגיעו יחד עם אמם ללשכת ראש העיר יוסי ברודני, שהעניק להם תעודת הוקרה ושי צנוע מטעם עיריית גבעת שמואל. בפגישה עם ראש העיר סיפרו הילדים על אהבת הקריאה שיש להם ועל כך שהם מנצלים כל רגע פנוי שלהם לקריאה.

כששאלנו אותם מה הספר האהוב עליכם במיוחד, איתן (12.5) ציין את הספר "משימה עולמית", לביא (10.5) "עלילות נתנאלי", נווה (9) "הסוכן" ועדי בת 7 אמרה "מועדון הנסיכות". הספרים שהושאלו הכי הרבה בשנה האחרונה בגבעה הם: ספר הילדים "הארי פוטר וחדר הסודות״ וספר המבוגרים ״ הדירה ברחוב אמילי".

מנהלת הספרייה רוני בן-נעים: "האוכלוסייה בגבעת שמואל היא אוכלוסייה איכותית שאוהבת לקרוא ספרים במהלך השנה כולה. בכל סוף שבוע מושאלים בין 600 ל- 700 ספרים  ואנו בהחלט במגמת עליה מספר המינויים לספרייה. ישנן משפחות רבות שמגיעות בכל סוף שבוע עם שקים לספרייה ושואלות כ-25 ספרים בכל פעם".

בסיום הפגישה ראש העיר יוסי ברודני, "בגבעת שמואל כולם קוראים ספרים ואנו כעירייה רואים בכך חשיבות רבה, בעיקר אצל הדור הצעיר. קריאת הספרים מפתחת את הדמיון, את אוצר המילים, את כישורי החשיבה ואת חוש הביקורת. בספרייה שלנו קיים אוסף עשיר ומגוון של ספרים לקריאה ואני בהחלט מזמין את כולם לבוא לשאול ספרים ולקרוא כמה שיותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות