n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: תושבי העיר חגגו יום הולדת מרגש לאדל בת ה-4

קריית אונו: תושבי העיר חגגו יום הולדת מרגש לאדל בת ה-4

בשבוע שעבר הגיעו לפארק רייספלד בקריית אונו מאות הורים וילדים לחגוג עם אדל ילדה עם צרכים מיוחדים בעקבות פוסט שהעלתה אמא של אדל ואף אחד לא הגיע בידיים ריקות

אדל
צילום: אגף השירותים החברתיים, עיריית קריית אונו

בפוסט מרגש שהעלתה אורלין, אמא של אדל, בשבוע שעבר, נכתב כך: "אדל היא ילדה עם צרכים מיוחדים ואינה משולבת במסגרת רגילה ואין לה הרבה חברים ורוב החברים שלה לא במצב שמאפשר הגעה. החלטנו להרים חגיגת יום הולדת צנועה ונחמדה בפארק רייספלד שיהיה נגיש ונח. יהיה מפעיל ובנות שירות והמון מצב רוח טוב. אם יש לכם ילדים קטנים, ילדים עם צרכים מיוחדים או סתם המון אהבה -בואו. נשמח לראותכם ביום הולדת הראשון של אדלי". 

תושבים קראו את הפוסט והפיצו אותו בכל שכונות העיר, עמותת 'רחשי לב' ו'נולדת לנצח' הרימו הפקה מדהימה, מאות הורים וילדים שחלקם הגדול כלל לא מכיר את המשפחה הגיעו לחגיגה, אף אחד לא הגיע בידיים ריקות, לא פחות מ-4 עוגות, כמויות של מתנות, בלונים וכיבוד עשיר והכל בהתנדבות.

הגיעו לחגיגה המיוחדת ישראל גל, ראש העיר וירון יעקבי, סגנו ומחזיק תיק הרווחה, ביחד עם לילך טרבינוביץ, מנהלת האגף לשירותים חברתיים ועם עובדי האגף לשירותים חברתיים שהעניקו  לאדל מתנה יפה. הגיעו גם בני נוער מתנועת הנוער "כנפים של קרמבו" לעזור בהפעלת הילדים  ולעשות שמח ואדל זכתה למסיבת יומולדת מיוחדת ומרגשת במיוחד.

ישראל גל, ראש העיר: "תודה לכל הילדים, ההורים והתושבים שהגיעו לשמח את אדל והוריה ביום מיוחד זה. תודה לכם  תושבי קריית אונו על האיכפתיות, המעורבות והקהילתיות שכל כך מאפיינת את העיר שלנו .אשרי העיר שאלה תושביה!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות