דף הבית / חדשות העיר / שנת הלימודים בראשון לציון נפתחה כסדרה

שנת הלימודים בראשון לציון נפתחה כסדרה

מי ליאור

צמרת העירייה סיירה בין בתי הספר והגנים ובירכה את התלמידים לשנת לימודים פורייה, מוצלחת ולא פחות חשוב בימים אלו- שקטה. למעלה מ-47 אלף תלמידים החלו את שנת הלימודים ביותר מ-450 מוסדות חינוך בעיר.

למעלה מ-17 אלף תלמידים פתחו את השנה ב-17 בתי ספר על יסודיים ולמעלה מ-19 אלף תלמידים ב-50 בתי ספר יסודיים. 10,571 ילדים פתחו את השנה ב- 376 גני ילדים.

מלבד כ-112 מאבטחים של מוסדות החינוך שקיבלו את פני התלמידים, הצטרפו גם 85 פקחים מהחברה לבטחון ומעבירי דרך ואפילו שחקני כדור יד של מכבי ראשון לציון שהשכימו והתייצבו בצמתים ובכניסות לבתי הספר.

מהעירייה נמסר כי החינוך ימשיך גם השנה לקבל תוספת משמעותית בהיקף 27.5 מיליון ש"ח דבר שמזניק את ההשקעה בתלמיד ל-4,700 ש"ח. רק לפני כעשור עמדה ההשקעה לתלמיד על 1,600 ש"ח בלבד. מדובר אפוא בזינוק של יותר מ-290% תוך עשור. בעירייה מסבירים כי קיים קשר ישיר בין הגדלת תקציב החינוך לנתוני מערכת החינוך בעיר.

במהלך חופשת הקיץ השקיעה עיריית ראשון לציון סכום של כ- 40  מיליון שקלים בשיפוצי קיץ. בסך הכל הושקעו בשמונה השנים האחרונות כרבע מיליארד שקלים רק בשיפוץ ושדרוג מבני חינוך בחודשי הקיץ. השיפוצים במוסדות החינוך השנה הן חלק מהתכנית שגובשה על ידי מנהל שפ"ע ומנהל החינוך, ובהובלת מנכ"ל העירייה, חיים גליק. תוכנית שתיתן מענה ארוך טווח לבעיות הפיזיות במוסדות החינוך בעיר.

  

צילום: יוסי אלטרמן 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

פתיחת סניף מקס סטוק בת ים. תמונה 2. קרדיט צילום- אוריה ברגיל

בת ים: תתחדשי בסניף חדש וגדול של מקס סטוק

תפריט נגישות