n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: מפגש חברתי של קבוצת "גמאני רצה" בקריית אונו

קריית אונו: מפגש חברתי של קבוצת "גמאני רצה" בקריית אונו

ערב חברתי לקבוצת גמאני רצה
ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו עם ענת רגב המארחת.צילום: אורטל ציטרון

בשבוע שעבר התקיים מפגש חברתי של קבוצת "גמאני רצה" קריית אונו ורמת גן, בביתם של ענת ואבי רגב, תושבי העיר, שאירחו בחצר ביתם כ-50 נשים, בערב שכלל פינוקים של עיסוי, הפרשת חלה, מוסיקה טובה והרבה שמחה בלב והכל על טהרת ההתנדבות.

קבוצת "גמאני רצה" בקריית אונו נולדה בנובמבר 2020 ביוזמת המחלקה העירונית להתנדבות באגף לשירותים החברתיים ובשיתוף פורום נשים רשותי. המחלקה אימצה את קבוצת הנשים המתמודדות עם סרטן השד ושל המחלימות, והעמידה את בית המתנדב לרשותן לצורך אימונים בימים חמים או גשומים בהם לא ניתן לרוץ בפארק ואף רכשה עבורן ציוד ספורט המשמש לאימונים.

קבוצות הריצה של "גמאני" נוסדו על ידי עומרי פדהצור וכיום קיימות 50 קבוצות ברחבי הארץ מנהריה ועד אילת. בקריית אונו אימנה את הקבוצה בהתנדבות במשך כשנה וחצי, דפנה אידל, תושבת העיר. היום מאמנת את הקבוצה לני ברמן, מאמנת ריצה וותיקה שמאמנת בהתנדבות אף היא. באירוע המרגש השתתף גם ישראל גל, ראש העיר, שבירך על האירוע.

ישראל גל, ראש העיר: "אני גאה בנשים בקריית אונו שבוחרות לדאוג לבריאותן על ידי התמדה בפעילות גופנית ובריצה, בכך הן מסייעות לעצמן בהחלמה ובמניעת מחלה חוזרת. תודה לרחל רביב, מנהלת המחלה להתנדבות עירונית על היוזמה ולליאת תמיר גרוסמן, היועצת שלי למעמד האישה על השותפות בפרויקט נהדר זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות