דף הבית / כללי / בחב"ד תומכים ב"מאמינים בראשון"

בחב"ד תומכים ב"מאמינים בראשון"

רונן דמארי

 

בהודעה שהועברה בבתי החב"ד השונים ובקרב לא מעט תושבים נאמר בין היתר: "הבחירות המוניציפליות הינם על עתיד ילדינו ועתידנו בעיר, ויש לנו אחריות גדולה כיצד תיראה העיר ברוחניות בחמש בשנים הקרובות.

בפנינו עומדת כעת הזדמנות לעשות שינוי לטובה למען תושבי העיר ולמען עתיד ילדינו, ולכן על כולנו לתמוך ברשימת 'מאמינים בראשון' שבראשה עומד שמואל ג'מיל, ובמקום השני עו"ד שרון גושן, איש חב"ד. מדובר באנשי עשייה אכפתיים, בעלי מרץ, אהובים ומסורים לתושבי העיר, המעורבים בקהילה. התרשמתי רבות מהיוזמות והתוכניות הרבות שלהם למען היהדות בעיר.

רשימת 'מאמינים בראשון' הינה רשימה המאחדת קהילות רבות בעיר, מתוך מטרה להגביר ולסייע בכל פעילות הפצת היהדות, התורה והחסד בעיר, ללא פוליטיקה, לצד דאגה לצורכי הכלל והפרט.

פעילות הפצת היהדות בעיר הגיעה להישגים גדולים וחשובים, אך פנינו קדימה להמשיך ולפתח את הפעילות העניפה בכל חלקי העיר, ולשם כך זקוקים לכוחות רעננים, צעירים וחזקים שיסייעו במועצת העיר.

כיו"ר בתי חב"ד בעיר, וכשליחו של הרבי בעיר מזה 35 שנה, שתחתיו פועלים כל השלוחים בעיר, באתי בזאת לחזק את רשימת 'מאמינים בראשון' למועצת העיר ראשון לציון, ואני קורא לכולם להצביע לרשימה".

ל"גל גפן" אמר הרב גרוזמן: "לנו חשוב מאוד העניין הרוחני ואנו קוראים לציבור שאליו אנו קשורים להצביע לרשימה. יש בעיר קרוב ל -40 שליחים ב-23 בתי חב"ד ולכל אחד יש את הקשרים שלו. אנחנו מבקשים להצביע לרשימה הזו כי מדובר באנשי עשייה מאוד אכפתיים, אהובים ומסורים. ג'מיל הוא אדם עם לב ממש טוב. יש להם יוזמות ברוכות. הרשימה הזו מאחדת קהילות רבות בעיר ותפעל על מנת להגביר ולסייע בכל דבר של יהדות".

הרב יצחק גרוזמן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות