n
דף הבית / בקעת אונו / סיימו סיבוב בפסגה, נקודה

סיימו סיבוב בפסגה, נקודה

גם איבוד נקודות ראשון העונה של קבוצת הנשים מ.כ אור יהודה, לא מנע מהן לסיים את הסיבוב הראשון של הליגה הארצית במקום הראשון

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש

אחרי שישה ניצחונות רצופים, דווקא המשחק שסגר את הסיבוב הראשון היה זה בו איבדה קבוצת מ.כ אור יהודה, נקודות ראשונות. הקבוצה אירחה את הפועל עפולה וסיימה איתה בתיקו 1:1. עפולה הוליכה 1:0 משער שנכבש בתחילת המחצית השנייה ומלאני כהן, הצילה נקודה לאור יהודה עם שער שכבשה שתי דקות לסיום.

למרות האכזבה מהמשחק הכי פחות מוצלח של הקבוצה עד כה העונה, הן בהחלט יכולות להיות מרוצות מהעובדה שעמודת ההפסדים נותרה עם הספרה "0" אחרי 7 משחקים בתקווה שתישאר כך עד לסיום העונה. במחזור הבא שיפתח את הסיבוב השני, תארח אור יהודה את מ.כ אשדוד אותה ניצחה בחוץ 3:0 במחזור הפתיחה.

עוד לפני שריקת הפתיחה, כל השחקניות עם הצוותים המקצועיים, התכבדו בהדלקת נר ראשון של חנוכה עם הרב פרידמן מאור יהודה.

מאמן הקבוצה עדי פסח: "יש ימים שהכל מתחבר לך ויש ימים שהפעולות הכי פשוטות לא מצליחות ואתמול היה לנו יום כזה. השחקניות נתנו הכל על המגרש ולמרות חוסר הריכוז במשחק המסירות שלנו הגענו ללא מעט מצבים טובים שלא נוצלו, מנגד, השחקניות של עפולה ידעו לנצל מצב אחד מקרן וזה היה ההבדל, על זה בדיוק נאמר, מי שלא נותנת מקבלת! מזל שיש לנו קבוצה של לוחמות אחת אחת עם אופי של ווינריות שידעו לעודד ולהרים אחת את השנייה לכל אורך המשחק עד לשער השוויון שכבשנו בדקה ה90. גאה בשחקניות ומודה לצוות המקצועי שממשיך בעבודה המצוינת! הפנים לאשדוד."

מנהלת הקבוצה ופסיכולוגית הספורט- מורן מגידש: "היה לנו משחק לא פשוט מול עפולה ולא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו. לכל קבוצה יש משחקים כאלה (ארגנטינה הפסידה לערב הסעודית ובסוף זכתה בגמר). חוסן של קבוצה נמדד ביכולת שלה כשהיא בפיגור ואנחנו הוכחנו שאנחנו לוחמות שלא מוותרות והצלחנו לקחת נקודה גם במשחק כזה. אסכם בזה שסיימנו את הסיבוב הראשון במקום ה-1, שאפו לשחקניות ולצוות המקצועי! גאה בכל אחת ואחת מהן לכולן יש חלק בהצלחת הקבוצה במטרה המשותפת שלנו."

מ.כ אור יהודה 1 צילום מורן מגידש

צילומים: מורן מגידש

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות