n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: קטפו הצלחות בתחרות היוקרתית UTALENT

אור יהודה: קטפו הצלחות בתחרות היוקרתית UTALENT

הלהקות הבוגרות אנסמבל ואלגרו מ"נפגשים" זכו במקום הראשון על הריקוד לאלאדין. אלגרו גם קטפה "גראנד פרי" בזכות "סופר קאלי". הישגים גם לנבחרות הצעירות של המשכן למוסיקה

תחרות UTALENT
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

הישגים מצוינים ל-70 רקדניות המחול מאור יהודה הפועלות באמצעות "נפגשים" מרכזים קהילתיים בתחרות היוקרתית UTALENT, תחרות לאמנויות המחול. הלהקות הבוגרות אנסמבל ואלגרו מאור יהודה זכו במקום הראשון על הריקוד לאלאדין. בנוסף, להקת אלגרו השיגה את ה"גראנד פרי" שהינו הציון הגבוה ביותר בתחרות בזכות הריקוד "סופר קאלי". זו השנה החמישית ברציפות שבה הלהקות מאור יהודה מקבלות את תואר הגראנד פרי, הישג מרשים בפני עצמו.

 

השנה נוספו לתחרות גם הקבוצות הצעירות מגיל גן ויסודי שרשמו הישגים יפים מאוד על אף הקורונה ולמרות שרק השנה החלו לרקוד ולהגיע לבמה התחרותית. להקות אלו זכו במקום השני המכובד עם הריקודים לפינוקיו וחברות לנצח. על הכוריאוגרפיה לכל הריקודים הייתה אחראית אורטל חתוכה, שמציינת: "זו גאווה גדולה לצלוח תחרות כל כך קשה. הקבוצות שלנו הגיעו עם רעל בעיניים לחזור לבמה הזו ולקחת את התארים אחרי כל כך הרבה זמן שנקטעה להן הפעילות. שמחה מאוד לראות את הרמה הגבוהה שהפגינו הבנות". את הקבוצה מלווה גם אורלי פאר קפלן מ"נפגשים".

 

תחרות UTALENT מתקיימת מדי שנה בהשתתפות למעלה מ-5,000 משתתפות במשך יומיים, ולוקחים בה חלק 72 בתי ספר למחול מרחבי הארץ. התחרות התקיימה בהיכל שלמה בתל אביב. התחרות הארצית כוללת מגוון תחרויות בקטגוריות גיל וסגנון כגון מיוזקאל ג'אז, ג'אז, מודרני, קונטמפוררי, היפ הופ, קטגוריית אופן, סולו ודואטים.

תחרות UTALENT
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים
תחרות UTALENT
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

 

תחרות UTALENT
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

 

תחרות UTALENT
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות