n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: כ- 200 שמיניסטים מהעיר הגיעו לכנס המתגייסים המסורתי

אור יהודה: כ- 200 שמיניסטים מהעיר הגיעו לכנס המתגייסים המסורתי

בכנס הוצג מידע חשוב למתגייסים מטעם צה"ל ואגפי העירייה. בשיאו של האירוע חולקו תיקים למתגייסים והתקיים מופע סטנדאפ של אסף יצחקי

כנס מתגייסים
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

כ- 200 מתגייסות ומתגייסים השתתפו בכנס מיוחד לבוגרי כיתות י"ב שקיימה עיריית אור יהודה באמצעות מחלקת הנוער ב"נפגשים" בהיכל התרבות. במהלך הכנס הוצבו עמדות צה"ל שאוישו ע"י צוות של "מיטב" מלשכת הגיוס במטרה כדי לספק מידע לקראת הגיוס לצה"ל. מצד העירייה הוצבו עמדות של אגפי העירייה אשר מעניקים שירות לחיילים במהלך השירות הצבאי. כמו כן, נציגים של מרכז קזז לצעירים ושל תכנית ניצו"ץ של אגף שח"ק הסבירו על התוכנית להכוונת חיילים בשירות הצבאי. השמיניסטים הצעירים נהנו מכיבוד שכלל גם  המבורגרים מפנקים.

לאחר דברי ברכה שנשאו ראש העיר, ליאת שוחט, וסגנה אלירן אליה, הועלו על הבמה בזה אחר זה הממשיכים לשנת שירות שזכו לתשואות מהקהל. במרכזו של הערב התקיימה הופעתו של הסטנדאפיסט אסף יצחקי שהצחיק את הקהל ודיבר לא מעט על השירות הצבאי. עם סיומו של הערב, חולקו תיקים למתגייסים כשי מטעם העירייה והחברה הכלכלית השותפה לערב.

אסף יצחקי
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

ראש העיר, ליאת שוחט, פנתה אל המתגייסים ואמרה להם: "אני מאחלת לכם שתמצאו בצה"ל את המקום והתפקיד הייחודי שמתאים לכם, שיהיה לכם שירות משמעותי שימלא את ליבכם סיפוק על החלק שאתם ממלאים בשמירה על מדינתנו, ושתשאפו תמיד למעלה, לעלות בסולם הדרגות, לפקד ולהנהיג. העיר אור יהודה עומדת מאחוריכם תמיד. החיילים והחיילות שלנו היו תמיד היהלום בכתר של העיר. התושבים כולם גאים בהם כאילו היו ילדיהם הפרטיים, מחזיקים להם אצבעות והלב של כולנו תמיד יהיה איתכם".

ליאת שוחט
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

אלירן אליה, סגן ראש העיר ויו"ר הנהלת "נפגשים", ציין: "אני מאחל לכם לראות עצמכם שותפים פעילים בהגנה על בטחון המדינה, באחריות, בנחישות, בתבונה ובשמירה על כבוד האדם, בשמירה על עצמכם, שתחזרו אלינו בשלום. אנחנו נחכה לכם עם כל הכלים שיעזרו לכם להשתחרר בכבוד".

אלירן אליה
צילום: "נפגשים" מרכזים קהילתיים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות