n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: יום חילופי שלטון

קריית אונו: יום חילופי שלטון

יום חילופי השלטון המסורתי נערך ביום רביעי, .יום זה היווה לבני הנוער הזדמנות מצוינת ללמוד על תהליכי קבלת ההחלטות והניהול בפועל במערכת השלטון העירונית

חילופי שלטון
חברי מועצת הנוער ורכזי הנוער עם ישראל גל ראש העיר, רון מלכה ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך, ירון יעקבי זגנו מחזיק תיק השירותים החברתיים וחיים סופר מנכ"ל העירייה. צילום: עיריית קריית אונו

ביום רביעי  נערך יום חילופי השלטון המסורתי בבניין העירייה בקריית אונו. במסגרת חילופי השלטון, החליפו חברי מועצת הנוער, את מקומם של בעלי תפקידים רבים בעירייה.

היום נפתח בהתכנסות חגיגית של מועצת הנוער ובכירי העיריה, בה העניק ראש העיר, ישראל גל, את מפתח העיר לממלאת מקומו ליום אחד ויו״ר מועצת הנוער העירונית – אלה חמו. המעמד היה מאוד מרגש עבור מועצת הנוער שהגיעה במטרה לקדם את רעיונותיה במגוון נושאים לשיפור איכות חייהם של בני ובנות הנוער בעיר.

בין הנושאים שלקחו בהם חלק ביום משמעותי זה היו; תכנון אירועי הקיץ לנוער וקידום רעיון של מעגלי תמיכה נפשית לבני ובנות נוער אשר זקוקים לכך. בין היתר, חלק מבני הנוער קבעו פגישות המשך עם הבכירים כדי לעבוד על הרעיונות שעלו. יום זה היווה הזדמנות מצוינת ללמוד על קבלת החלטות וניהול בפועל.

בסיכום היום נפגשו הנציגים עם ישראל גל, ראש העיר,  רון מלכה, ממלא מקומו ומחזיק תיק החינוך, ירון יעקובי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים וחיים סופר, מנכ"ל העירייה, וסיפרו להם על הלמידה ועל המשימות שיקדמו בזכות החוויה שעברו.

מועצת התלמידים מהווה ייצוג כולל לבני ובנות הנוער בעיר במהלך השנה כולה, החל מהתנדבויות, ניהול של אירועי הנוער וקידום רעיונות לשיפור חייהם בעיר. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות