n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה- כדורגל: הן עשו את זה!

אור יהודה- כדורגל: הן עשו את זה!

עכשיו זה סגור ורשמי, קבוצת הנשים של מ.כ אור יהודה, תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית!

מ.כ אור יהודה כדורגל נשים צילום ניר סימון צילומי ספורט
ברוכות העולות! צילום: ניר סימון, צילומי ספורט

היסטוריה על הדשא! הקבוצה של המאמן עדי פסח ומנהלת הקבוצה- פסיכולוגית הספורט, מורן מגידש, עמדה במטרה הראשונה והעפילה אל הליגה הלאומית כבר בעונת הבכורה שלה.

אמש (ראשון 13.3), אירחה הקבוצה בביתה את מ.כ מכבי אשדוד במסגרת המחזור ה-16, בידיעה שניצחון יבטיח סופית את עליית הליגה, שבוע לאחר שהייתה חופשית ממשחק.

למען האמת אור יהודה לא הייתה יכולה לקבל משחק נוח יותר, ושלושה חודשים אחרי שכבשו לרשתה 16 פעמים, צוות הנשים המוכשר על הדשא, "הסתפק" הפעם בתריסר שערים.

המשחק היה חד צדדי מההתקפה הראשונה וכבר אחרי 50 שניות, אריאל חזן כבשה את הראשון. שלוש דקות מאוחר יותר נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי נגיעת יד ברחבה של שחקנית אשדוד ומירית דבוש, בעטה מדויק ופנימה בשביל להכפיל את התוצאה.

אחרי "הפוגה" של 20 דקות, מכונת השערים הלבנה שחורה חזרה לעניינים עם שער של דנית אור שקבע 3:0. את הפינאלה למחצית הראשונה, נתנה רוזה רדה שעם שלושער מהיר, חתמה מחצית גדולה שהסתיימה ב-6:0.

אור יהודה כדורגל נשים צילום ניר סימון צילומי ספורט

לא כוחות… צילום: ניר סימון, צילומי ספורט

המגמה לא השתנה והחגיגה של הלבנות לא הפסיקה גם במחצית השנייה. רדה המשיכה בהצגה האישית, כבשה את הרביעי שלה והשביעי של אור יהודה בדקה ה-55 ואחריה הגיע תורה של מלכת השערים- יפעה דותן, שכבשה צמד בדקות 62,72 וקבעה 9:0!

בשער העשירי התכבדה יפית שקרוב בדקה ה-76 ואת ההצגה חתמה מצטיינת המשחק- רוזה רדה, שכבשה את שני השערים האחרונים ולמעשה את מחצית השערים במשחק כולו.

עם סיום המשחק החלו חגיגות העלייה על כר הדשא הביתי באור יהודה ומורן מגידש אמרה ל"גל גפן": "זכינו שיש לנו קבוצה מלוכדת של לוחמות מדהימות! כל אחת ואחת מהן חשובה מאוד ובזכותן הצלחנו לעשות היסטוריה ולעלות לליגה הלאומית לנשים כבר בעונה הראשונה בארצית. אני גאה להיות חלק מהן. אנחנו עם הפנים קדימה, צריכות להמשיך עם העבודה הקשה והלחימה עד תום העונה."

מ.כ אור יהודה כדורגל נשים 1 צילום ניר סימון צילומי ספורט

שחקניות אור יהודה חוגגות ניצחון גדול ועליית ליגה- צילום: ניר סימון, צילומי ספורט

ואכן, מטרה אחת הושגה אך ישנה עוד מטרה אחת- לזכות בצלחת האליפות בסיומה של העונה. המתחרה היחידה על תואר האליפות היא קבוצת הפועל קריית ים הנושפת בעורפה של אור יהודה. עד לסיום העונה נותר משחק ליגה בודד ועוד 3 משחקי פלייאוף, אחד מהם נגד קריית ים בתקווה שבו אור יהודה גם תניף את הצלחת היקרה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. מורן מגידיש האלופה בכול מה שעוסקת יש ברכה ב ה צ ל ח ה בהמשך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות