n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: יש מה ללמוד מפורום נשות העסקים בעיר

אור יהודה: יש מה ללמוד מפורום נשות העסקים בעיר

פורום נשות העסקים של אור יהודה אירח את פורום "אשת אשכולות" שהגיע ללמוד על פעילות המחלקה לעסקים

פורום נשות עסקים 1
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

הפורום התכנס באור יהודה במטרה ללמוד על הפעילות של המחלקה לעסקים ובפרט על פורום נשות העסקים שפועל בעיר, אותו מובילה המחלקה מזה כשלוש שנים. אביה דרי, מנהלת המחלקה לעסקים: "הצלחנו למנף את האתגר ולראות בזמן הקורונה את ההזדמנות כדי להעשיר את נשות העסקים בקורסים מקצועיים ושיווקיים"

פורום נשות העסקים הפועל באור יהודה אירח בשבוע שעבר את פורום הנשים "אשת אשכולות" בשיתוף אשכול כנרת עמקים וארגון "סופרסונס", קהילת נשים מובילה שפועלת לקידום נוכחות נשית שוויונית בצמתי הכרעה והשפעה. באירוע לקחו חלק מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח עדי בלומנפלד, מנהלת המחלקה לעסקים, אביה דרי, ומנהלת הפיתוח הכלכלי בעירייה, עמית בן ברוך. יחד איתן נכחו גם מרי ניסימוב ויעל זבורוב מקהילת נשות העסקים בעיר שסיפרו על הפעילות וההשפעה שהן חוו מהפורום.

פורום נשות עסקים 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מטעם פורום "אשת אשכולות" הגיעו נציגי חברת "סופרסונס" שפועל לקידום נוכחות נשית שוויונית בצמתי הכרעה והשפעה. שירי דואר מתוק, מנהלת מחלקת משאבי אנוש של חברת שטראוס מים שמארחת ומלווה מקצועית את פורום הנשים ונציגות קהילת הנשים שמוביל אשכול כנרת עמקים.

במסגרת האירוע, נציגי המחלקה לעסקים בעירייה שיתפו את האורחות בפעילות של קהילת נשות העסקים הצומחת בעיר, שהוקמה לפני כשלוש שנים וצמחה מקורס להעצמה עסקית של נשות עסקים מתחילות, התפתחה לפורום נשות עסקים מקצועי וכיום ממשיכה להתרחב ותשיק בימים הקרובים את האירוע הראשון שיהיה פתוח לכלל קהילת נשות העסקים של אור יהודה והסביבה.

במהלך המפגש, מנהלת המחלקה לעסקים, אביה דרי, סיפרה על הפעילות המגוונת של המחלקה לעסקים והדגישה את המשמעות של הקמת קהילת נשות עסקים באור יהודה. דרי: "בעקבות מגפת הקורונה, חלה עליה חדה במספר הנשים שפתחו עסקים עצמאיים באור יהודה ובכלל. הצלחנו למנף את האתגר, לראות בתופעה הזדמנות ולהעשיר את נשות העסקים בקורסים מקצועיים ושיווקיים. סיפקנו מענה וסיוע עירוני שלוקח בחשבון את ההיבטים הכלכליים לצד הרגשיים. אני מאמינה שניתוב נכון ואפקטיבי בעולם חדש שאינו מוכר תוך מתן ידע וכלים מקצועיים תורמים לפיתוח הכלכלה העירונית".

בהמשך, מנהלת משאבי אנוש בחברת שטראוס מים, שירי דואר מתוק, שאירחה את הפעילות של פורום נשות העסקים בשנה שעברה, שיתפה יחד עם עובדות חברת שטראוס מים על הפעילות החברתית של החברה בארץ לקידום נשים בכלל ובעסקים בפרט. בסיום, מנכ"לית החברה הכלכלית לפיתוח אור יהודה, עדי בלומנפלד, שיתפה על החשיבות בכוח נשי מוביל כמשאב חברתי וכמנוע מצמיח.

קהילת נשות העסקים לשנת 2022-2023 עתידה להיפתח בחודש יוני הקרוב, ובמהלך הפעילות השנתית צפויה להתקיים סדרת אירועים שבמהלכם נשים יוכלו לקבל ידע וכלים עסקיים מעשירים לצד מפגשים משמעותיים ומספקי השראה. את הפורום תוביל גם השנה טלי ברסקי לוי לצד צוות מרצות שנבחרו בקפידה לטובת פעילות מעצימה ויכולת לקדם נשים אחרות להצלחה בסביבה עסקית.

המחלקה לעסקים בעיריית אור יהודה תקיים מפגש עבור בעלי עסקים ב- 20.6.22 בנושא "מה צופן לך העתיד העסקי?". המפגש יעסוק בשאלות כגון "האם הכל ידוע מראש או שאפשר לשנות את הגורל העסקי שלנו תוך כדי תנועה?" ויכלול את ההרצאות: "מה הקשר בין מספרים, אמונה והנתיב העסקי שלך?" ו"הדרך אל האור באמצעות קלפי התודעה". עלות השתתפות במפגש – 40 ₪ בלבד.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות