n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: חגיגות ה-200 של רועי אסייג!

אור יהודה: חגיגות ה-200 של רועי אסייג!

חלוץ קבוצת מכבי אור יהודה, כבש שני שערים בניצחון הבכורה של קבוצתו בליגה ג', והגיע ל-200 שערים בקריירה!

רועי אסייג צילום מכבי אור יהודה
רועי אסייג- צילום: מכבי אור יהודה

חלוץ קבוצת מכבי אור יהודה מליגה ג'- רועי אסייג, רשם הישג אדיר כשבסוף השבוע שעבר, הגיע לכ-200 שערים בקריירה! אסייג בן ה-39, פתח באור יהודה את עונתו הרביעית ברציפות, אליה הגיע אחרי 13 שנים בקבוצת מ.ס ראשון לציון.

עד כה בשישה משחקים העונה, כבש אסייג 3 שערים ובקצב הנוכחי, הוא לא יתקשה לעקוף את 19 השערים שכבש בעונה שעברה. אסייג, המשמש גם כמאמן בקבוצה לצידו של עדי דקל, כבש את שני השערים האחרונים בניצחון הבכורה של קבוצתו העונה 2:1 על אליצור יהוד.

רועי אסייג, נחשב לאחד החלוצים הטובים ביותר ששיחקו בליגות הנמוכות והתחיל את דרכו כשחקן בוגר בשנת 2006 במדי שיכון המזרח, לה עזר להעפיל לליגה ב'. לפני שהתגייס ששיחק במחלקת הנוער של מכבי תל אביב כשבמקביל עבר בכל נבחרות ישראל הצעירות.

לאחר עונה אחת בשיכון, עבר לשחק בקבוצת מ.ס ראשון לציון, אותה למעשה ייסד יחד עם חבריו וכבש בצרורות במשך 13 השנים בהם שיחק שם. בקיץ 2019, פנה לדרך חדשה וחתם בקבוצת מכבי אור יהודה, שם מצא בית חם והפך לאחד מהאנשים הבולטים במועדון גם במגרש וגם מחוצה לו.

 

(רועי אסף)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות