n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: ואתן עליתן על כולנה!

אור יהודה: ואתן עליתן על כולנה!

סיכום עונת הבכורה של קבוצת כדורגל הנשים מ.כ אור יהודה שרשמה עליית ליגה היסטורית ותשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית!

מ.כ אור יהודה נשים צילום אבירם סימן טוב
מ.כ אור יהודה עם ראש העיר ליאת שוחט וצלחת עליית הליגה- צילום: אבירם סימן טוב

זאת הייתה עונה חלומית לחניכות של עדי פסח. הקבוצה שנוסדה בקיץ שעבר, החלה את דרכה בליגה הארצית וכבר מהרגע הראשון היה ברור שהמטרה היא ברורה: להעפיל בתוך עונה אחת אל הליגה הלאומית, והמטרה הושגה ובגדול!

במחזור הפתיחה רשמה הקבוצה ניצחון 5:1 על יבנה וכבר במחזור השני שיחקה מול מי שהייתה למעשה יריבתה היחידה בדרך אל תואר האליפות- הפועל קריית ים. המשחק הסתיים בתיקו מאופס והיה למעשה משחק הליגה היחידי בו הן לא כבשו. מהמחזור השלישי ועד לסיום, הכחולות לבנות "דרסו" כל יריבה שהתמודדה מולן. השיא היה עם שלושה משחקים בהם כבשו נשות אור יהודה בדו ספרתי: 16 ו-12 בשני משחקים מול אשדוד ועוד עשירייה לרשת של יבנה.

את הליגה הסדירה סיימה הקבוצה במקום הראשון כולל ניצחון על היריבה הגדולה מהקריות, אך בפלייאוף ידה של הקבוצה מהצפון הייתה על העליונה והיא זכתה בצלחת האליפות רק בזכות הפרש שערים טוב יותר, מה שלא הוריד מההישג הענק של אור יהודה שכבר בעונתה הראשונה, רשמה עליית ליגה עם תצוגות משחק מטורפות. במחזור האחרון של הפלייאוף היא ניצחה 3:0 את אס"א תל אביב והשחקניות התפנו לחגוג את סיום העונה הגדולה כשאל החגיגות הצטרפה גם ראש עיריית אור יהודה- ליאת שוחט.

את תואר מלכת השערים של הקבוצה קטפה יפעה דותן המצויינת שכבשה במהלך העונה 19 שערים. לירון אזולאי במקום השני עם 11 כיבושים. ביקשנו מהכוכבות והצוות המקצועי, לסכם את העונה בשביל "גל גפן", מהזווית שלהן:

מאמן הקבוצה- עדי פסח: "כבר בפגישה הראשונה הצהרתי בפני ראשי המועדון שאנחנו בונים פה קבוצה לעליה! לשמחתי, כולם כיוונו לאותה המטרה! חופש הפעולה המלא מצידם בשילוב עם הצוות המצוין שכלל את עוזר המאמן, אורן לזר ומנהלת הקבוצה (ופסיכולוגית הספורט) מורן מגידש, שעשתה עבודת קודש, הביא להצלחה האדירה של הקבוצה. ההצלחה באה לידי ביטוי בעליה לליגה הלאומית עם מספר נקודות זהה לקרית ים, קבוצה שהשקיעה תקציב גדול בהרבה וברשותה משחקות שחקניות ששיחקו בעבר הלא רחוק בליגת העל. מדובר על הישג גדול ומגיע שאפו ענק לשחקניות, המדהימות שלנו, שהשקיעו באימונים ונתנו את הנשמה בכל משחק, הרגשה של גאווה ואושר!"

מנהלת הקבוצה- פסיכולוגית הספורט, מורן מגידש: וואו איך אפשר לסכם את השנה המטורפת שחוויתי, היא עברה כל כך מהר… קודם כל אני רוצה להודות לשחקניות, לצוות המקצועי (עדי פסח ואורן לזר האדירים) ולמועדון מ.כ אור יהודה על שזה שסמכו עלי בניהול וליווי הקבוצה. זכיתי להכיר קבוצת נשים מדהימה, איכותית, אינטליגנטית ועוצמתית. קבוצה של לוחמות שמנפצות כל תקרת זכוכית ויש להן את האומץ לעשות מה שהן אוהבות. יצאנו למסע המשותף כשהמטרה שלנו היא עליית ליגה כבר בשנה הראשונה להקמתנו. הצלחנו להבטיח את העלייה כבר בשלב מוקדם בעונה, בזכות הכוח המנטאלי והפיזי של הקבוצה בהובלת עדי ואורן.
ניצחנו את כל המשחקים מלבד אחד כך שסיימנו עם אותם מספר הנקודות כמו המקום הראשון. מבחינתי אנחנו אלופות! בזה שנשארנו נאמנות לעצמנו, לדרך שלנו, מלוכדות, חיוביות, הוגנות, ספורטיביות, חזקות. אנחנו אלופות כי בכל משחק גם כשהיה קשה, נלחמנו משריקת הפתיחה ועד שריקת הסיום. אני אוהבת כל אחת ואחת מהשחקניות והיה לי חיבור מעולה עם הצוות המקצועי. אני גאה להיות חלק מהקבוצה הזו. מחכה בקוצר רוח לעונה הבאה בליגה הלאומית."

מלכת השערים וקפטנית הקבוצה, יפעה דותן: "מאוד מאתגר – על הגבול הבלתי אפשרי לסכם עונה שכזו בכמה מילים, אבל אם באתגרים עסקינן – העונה הזו הייתה עונה רצופת אתגרים, מנטליים ופיזיים כאחד. הקמנו קבוצה מדהימה שמורכבת מהנשים הכי איכותיות שיש, חיברנו את עולמן והבשורה לא איחרה לבוא. צלחנו עונה ראשונה שלנו כקבוצה, עם המון אמביציה, תשוקה, ורעב לספורט בכלל ולכדורגל בפרט. עכשיו כל מה שנותר – זה להסתכל קדימה ולהציב יעד חדש שבשבילו נצטרך לעבוד ולהשקיע – התבססות וזריקת עוגן בליגה הלאומית. רוצה להודות לצוות המקצועי שליווה והיה לנו גב תומך ודוחף לאורך כל הדרך. נתראה שנה הבאה."

מגנת הקבוצה, #28 , דפנה פלג: "הגעתי לקבוצה לגמרי במקרה, מתוך פרסום בפייסבוק כשפתחו את הקבוצה. התחלתי לשחק כדורגל כמה חודשים לפני כן, ואהבתי את ההזדמנות שהקבוצה הזו נתנה לי. בהתחלה, להיות חלק מקבוצה חדשה, ברמה מגוונת, ומאמן שלאט ובזהירות טיפח אותנו כשחקניות בקבוצה מאוחדת. ולאחר מכן, תחילת העונה בליגה ארצית, עם אווירה תחרותית ומקצועית, והובלת הטבלה עד כמעט הסוף. אני מרגישה שאור יהודה סיפקה לנו תנאים אידיאלים, ואפשרה לנו כקבוצה להגיע להישג מרשים, ולי אישית, לעשות קפיצת מדרגה משמעותית ולטפח את האהבה לכדורגל."

צפו בגלריית חגיגות העלייה ההיסטורית של מ.כ אור יהודה! (צלמים: נוריאל שלום, אבירם סימן טוב, מורן מגידש ודוברות אור יהודה)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות