n

חנויות הרהיטים המומלצות בראשון לציון לשנת 2022

שתף:

הבית הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו ועיצוב הבית בצורה נכונה יכול לשפר את איכות החיים שלנו. אז יצאנו לבדוק איפה חנויות הרהיטים המומלצות בראשון לציון בהם תוכלו להתחדש ברהיטים שיהפכו כל חלל בבית למקום המושלם.

אולטימה רהיטים-Italian home brands

אולטימה רהיטים בראשון לציון הינה חנות רהיטים המספקת פתרונות ישיבה ואפשרות של התאמה אישית לפי צרכי הלקוח ,בחנות תוכלו למצוא מגוון של ספות, מיטות נפתחות, מיטות מתכננות, ועוד מגוון מוצרים שמשלימים. כל הרהיטים בחנות הינם תוצרת איטליה, החברה בעלת מוניטין והצוות בחנות היה מקצועי ועזר לנו לגבש החלטה.

כתובתמשה הלוי 11 בית UMI ראשון לציון 

ריהוטים – מרעיון לרהיט

בחנות שבבעלות המעצב יוסי ברקוביץ בראשון לציון תוכלו לעצב רהיטים בהתאמה אישית , החנות מציעה מגוון רהיטים יפיפיים במגוון עיצובים ייחודיים, את הרהיטים בחנות ניתן לייצר לפי בקשתו של הלקוח. ותוכלו למצוא מגוון רהיטים כגון סלונים, פינות אוכל, חדרי שינה ועוד רבים שיעזרו לכם לעצב את הבית לפי החזון והעין העיצובית האישית שלכם.

כתובת – ריהוטים  רח׳ אצ"ל 15, א.ת. חדש, ראשון לציון

מזנוני כהן – בית לריהוט ישראלי

מזנוני כהן הוקמה בשנת 1950 על ידי אליהו כהן – בחנות בראשון לציון תמצאו מגוון פתרונות ריהוט לאבזור ולעיצוב מלא של חלל הבית, בחנות יש מגוון עצום של רהיטים בעיצובים שונים המספקים שלל פתרונות אחסון, חווית הקנייה בחנות הרהיטים מלווה בשלל יועצים מנוסים שיעזרו לכם לבחור ממגוון הרהיטים בחנות ובמחרים שווים לכל כיס.

כתובת – משה לוי 10 קומה ב חנות 225 ראשון לציון

תפריט נגישות