n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: הצלחה לפרויקט הפאנלים הסולאריים עם הכנסה של 1.4 מיליון ₪

אור יהודה: הצלחה לפרויקט הפאנלים הסולאריים עם הכנסה של 1.4 מיליון ₪

באמצעות התקנת פאנלים סולאריים בגגות מוסדות הציבור בעיר, העירייה מייצרת חשמל עודף שנמכר לחברת החשמל תמורת כ-116 אלף ₪ בממוצע בחודש, כשהכספים מתועלים לשירותים עירוניים בתחומים מגוונים. ראש העיר, ליאת שוחט: "נמשיך לקדם פרויקטים שמאפשרים התייעלות אנרגטית כחלק מהתמודדות עם משבר האקלים"

פאנלים סולאריים 2
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

עיריית אור יהודה חותמת שנה מוצלחת במסגרת פרויקט התקנת הפאנלים הסולאריים שקידמה עם הכנסה של כ-1.4 מיליון שקל שנכנסים לקופת העירייה ומופנים לטובת שירותים מגוונים שהעירייה מספקת בתחומי החינוך, הרווחה, הביטחון וכדומה. מנתוני העירייה עולה כי מדי חודש המערכות הסולאריות שמותקנות על גגות מוסדות הציבור בעיר מייצרות חשמל עודף שנמכר לחברת החשמל במעל 116 אלף שקל בממוצע.

כידוע, לפני כשנה הצטרפה עיריית אור יהודה למגמה הירוקה העולמית והחלה לייצר חשמל ירוק מפאנלים סולאריים על גגות מבני ציבור. הפאנלים הותקנו על גגות גדולים של מבנים אשר בבעלות העירייה והסטנדרטים המחמירים של התקנה והפעלה נשמרו לכל אורך ביצוע הפרויקט. במקומות שבהם עלה חשש כלשהו, התקיים שיח בריא ואף התבצעו בדיקות חיצוניות על מנת להפיג כל חשש. נכון להיום, שנה לאחר תחילת הפרויקט, פועלים ברחבי העיר 18 אתרי ייצור חשמל על גגות מבני עירייה, כולל במרכזים הקהילתיים ובבתי ספר, כל זאת מתוך 20 אתרים שתוכננו.

פאנלים סולאריים
צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת בגאווה: "עיריית אור יהודה בראשותי מקדמת פרויקטים שמאפשרים התייעלות אנרגטית כחלק מההתמודדות עם משבר האקלים שפוקד אותנו. במסגרת הפרויקט אנו מפיקים חשמל ומתעלים את ההכנסות ממנו לטובת קידום שירותים לטובת התושבים במגוון תחומים. במקביל אנו מקדמים פרויקטים ירוקים נוספים כמו מעבר לרכבים חשמליים, הגברת השימוש בכלים רב פעמיים במשרדי העירייה והרחבת ההסברה בבתי הספר ובגני הילדים סביב חשיבות השמירה על הסביבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות