n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: הפארק שהתחפש לחוף ים

אור יהודה: הפארק שהתחפש לחוף ים

לכמה שעות פארק נווה סביון התמלא שבוע שעבר בארגזי חול, כפות, דליים ושמשיות כשעל הבמה המרכזית הופיעו קווין רובין וסמי הכבאי. בהיכל התרבות הועלתה ההצגה "את שאהבה נפשי" של תיאטרון הבימה ובספרייה העירונית הועלה מופע הסטנדאפ של מוני מושונוב

פארק נווה סביון אירוע קיץ
צילום: מיטל חואזי

ליום אחד הפך שבוע שעבר פארק נווה סביון לחוף ים, וזאת מאחר שעיריית אור יהודה קיימה בו אירוע קיץ נוסף לתושבי העיר. לכמה שעות התמלא הפארק בכפות ודליים, שמשיות, מתחם בועות סבון, שולחנות משחק, פינות יצירה, פינות איפור ועמדת קעקועים. על הבמה המרכזית הופיעו קווין רובין וסמי הכבאי. אלפי תושבים הגיעו כדי לחגוג באירוע, שרו ורקדו.

פארק נווה סביון אירוע קיץ 2
צילום: מיטל חואזי

 באירוע אחר שהתקיים בספרייה העירונית עבור האוכלוסייה הבוגרת בעיר התקיים מופע סטנדאפ של מוני מושונוב ששר וסיפר על נקודות בקריירה העשירה שלו, דיבר על גיל סיכון והזוגיות בצל הקורונה. כמו כן, מושונוב סיפר על חברים, על זהו זה ובאבא בובה שכיכבה בשנות התשעים על המסכים. את המופע ליווה הפסנתרן נדב רובינשטיין.

המופע של מוני מושונוב
המופע של מוני מושונוב. צילום: דוברות עיריית אור יהודה

 כמו כן, ביום רביעי שעבר הועלתה בהיכל התרבות ההצגה של הבימה "את שאהבה נפשי", כל זאת בסימן גאווה וסובלנות. מדובר בדרמה משפחתית מקורית מטלטלת שנכתבה על ידי איתי סגל בהשראת פיגוע הירי האכזרי בבר נוער. את העלאתו של המופע יזם סגן ראש העיר, אלירן אליה, שאמר לקהל: "חלפו 13 שנים מאז הרצח בבר נוער, ועצוב לראות שחלקים בחברה שלנו לא הפנימו דבר מאז כי דאגו להמשיך ולפלג אותנו, ואנחנו נעבוד בלחבר. עיריית אור יהודה מקדמת את ערך השוויון, ותמשיך להפעיל תוכניות לצמצום פערים בכל הכיוונים ובכל המגזרים. תאהבו את עצמכם, את מי שאתם לא משנה מה תגלו על עצמכם בדרך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות