n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

כל החדשים בביוטי לך ולו: פמינה עם קולקציית קיץ מטורפת, שמן אהבה לגבר שהפך לשיחת היום, בשמים חדשים, מייק אפ עם מקדם הגנה לימי הקיץ, ספרי גוף חדש של כריסטיאנו רונאלדו, קולקציית נעלים לקית מטורפת של B.unique ועוד...

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39
בתי לוין: צילום אבי קקון

רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה קולקציית בגדי בית לקיץ

קולקציית בגדי הבית החדשה מציעה מגוון גזרות הפונות לכל גיל ומבנה גוף ומשלבת בין גוונים פסטליים ורכים לעונת הקיץ, כמו ורוד פודרה, שמפניה וורוד מעושן, לצד צבעי שחור ולבן קלאסיים.

הקולקציה כוללת – מגוון כותנות לילה ובייבידולים מבד סאטן בשילוב תחרה רומנטית, כותנות לילה מבד ריב נושם בשילוב תחרה עדינה, סט פיג'מה מבד ויסקוזה רך ונעים המורכבת ממכנס קצר וחולצה מכופתרת, בייבידולים מבדים קלילים ומלטפים המתאימים לימי הקיץ החמים.

קיץ FEMINA, קרדיט צילום עומרי רוזנגרט (33)

 

 

MY SHEMEN  משיקה: שמן אהבה לגבר LONGER PLEASURE   על בסיס זרעי קנאביס

מותג הוולנס הישראלי  MY SHEMEN משיק בימים אלה שמן השהיה לגברים LONGER PLEASURE המבוסס על שמן זרעי קנאביס בשילוב חומרים טבעיים בלבד. השמן מבטיח להעניק תחושה מקסימלית והארכת חיי המין

LONGER PLEASURE other planet צילום
LONGER PLEASURE other planet צילום

 

 

מותג האופנה והבישום MANDARINA DUCK משיק שני בשמים חדשים – בשבילו ובשבילה :

MANDARINA DUCK VIDA LOCA

הניחוחות החדשים נוצרו בהשראת אחד המקומות היפים ומלאי האווירה וסגנון החיים: האיים הבלאריים. תוך שמירה על  אלמנטים אייקוניים של המותג כמו הצבעים, העיצוב הפונקציונלי ותשומת הלב לקיימות.

image002 (1)
צילום: יחצ

 

מותג היופי ג'ייד עם מייק אפ חדש

REVITALITY HYDRATING RADIANT FOUNDATION SPF 50,מייק אפ עשיר בלחות למראה זוהר עם תועלות טיפוח לעור הפנים.

המייק אפ החדש של ג'ייד עשיר בלחות עם תועלות טיפוח עוצמתיות. הוא תורם למראה עור זוהר, בריא ורענן ומגן על העור מפני נזקי השמש.

ה –REVITALITY RADIANT FOUNDATION SPF 50 מתאים לעור רגיל עד יבש.

הוא מכיל חומצה היאלורונית ובנוסף מכיל מרכיבים פעילים להצערת העור, כגון תמצית ורד הסלע אשר מסייעת בהחייאת מחזור ההתחדשות הטבעי של העור לאלסטיות משופרת, מפיחה חיים בעור עייף ונטול ברק ומשפרת את מרקם העור.

159 שח צילום יחצ ג'ייד מייק אפ REVITALITY (13)
צילום: יח"צ ג'ייד

 

שחקן הכדורגל העולמי כריסטיאנו רונאלדו משיק ספרי גוף חדשים לגבר:

כריסטיאנו רונאלדו, הסופר סטאר של הספורטאים, משיק סדרת ספריי  לגוף בניחוחות גבריים התואמים בתוויי הריח שלהם את סדרת הבשמים שהשיק –CR7.

רונאלדו חושף את שגרת היום האינטנסיבית והמעוררת השראה שלו ומתאים לה ניחוחות המעצימים את הביטחון העצמי בהתאם לפרקי הזמן וההתנהלות במהלך היום.

34.90 ils – body Spray
צילום: יח"צ

 

 


ניוואה מן סנסיטיב פרו

הכירו את סדרת המוצרים המרגיעה במיוחד של ניוואה מן המתאימה לעור רגיש.  עשוי מ 100% בסיס צמחי של שמן זרעי קנאביס + וויטמין E ומסייע לצמצום סימני עור מגורה ומעניק מראה עור רענן.  הפורמולה טבעונית- ללא מרכיבים מן החי ומכילה רכיב וממקור צמחי העשוי 100% שמן זרעי קנאביס.

הסדרה כוללת שלושה מוצרים

2 ב 1- קרם גילוח נוזלי + ניקוי יסודי לעור הפנים , קרם לחות לפנים מרגיע במיוחד ותחליב אפטר שייב מרגיע במיוחד לאחר גילוח

Credit 28.90 ils
Credit 28.90 ils

 

קולקציית התה הלבן, המוכרת והאהובה, מבית אליזבת ארדן משיקה את הבושם החדש White Tea EAU FRAICHE.

הבושם לאישה וויט תה או פרש מבית אליזבת ארדן מהווה את הפרשנות הבהירה והנקייה עם מרכיבים טבעוניים וטכנולוגיה פורצת דרך- VivaScentz™, המעודדת תחושת רווחה אצל הלובש אותה.
הבושם  white tea Eau Fraiche שובה בקסמו עם הניחוח האהוב מסדרת בשמי וויט תה בתוספת רעננות המובאת על ידי הדרים ופרחים.

הניחוח נפתח בהרמוניה עם תפוז דם, שמן מנדרינה, ברגמוט ואגס אנג'ו, המפנה את מקומו ללב של שושנת העמקים המשתלבת עם  שעועית טונקה ונצואלה חמה ועץ בלונד המתערבבים עם מושק כדי להחדיר את ריח החמימות המתמשכת.

3_KV
צילום: יח"צ

 

קיץ לוהט ברשת ההנעלה B.unique
רשת ההנעלה הישראלית B.unique, המתמחה בנעלי נשים נוחות ואיכותיות ליומיום, לערב ולאירועים, תוך סנכרון עם הטרנדים החמים ומגמות האופנה הנוכחיות, מציגה קולקציית קיץ צבעונית במיוחד, הכוללת גם ליין הנעלה טבעוני חדש המיוצר ללא שימוש בחומרים מהחי וידידותי לסביבה, המאושר על ידי תו התקן הרשמי של עמותת ויגן פרינדלי.

רשת האופנה הותיקה הקיימת מזה כשני עשורים ומייצרת כחול- לבן, מציגה לכבוד עונת קיץ 2023 קולקציה איכותית, צבעונית ולוהטת במיוחד, בה ניתן למצוא מאות פריטי הנעלה מכל הסוגים ולכל שעה ביום. אלו כוללים פריטים המתאימים לעונת הרחצה, הנעלה קז'ואלית יומיומית, כזו המתאימה למשרד, דרך נעליים אלגנטיות לאירועים ואף נעלי כלה. בין היתר ניתן למצוא סנדלים שטוחים ועל עקבים, נעלי סניקרס, אוקספורד, בובה, נעלי עקב, כפכפים ועוד.

לאחרונה השיקה הרשת את ליין B.unique vegan  הנעלה טבעונית איכותית העושה שימוש 100% בחומרים שאינם מהחי, תוך דאגה לכדור הארץ.  בישראל, ניתן למצוא מותגי יבוא בינלאומיים מובילים, כדוגמת  המותג הברזילאי Ipanema והמותג הספרדי- Victoria.

סנדל עקב אלגנטי מבית רשת B.unique , 400 שח, להשיג בסניפים ובאתר www.b-unique.co.il, ליאור קסון
צילום: ליאור קסון

 

 

HIPPIE&CHIC מציג: מקדם הגנה טבעי לכל סוגי העור 

HIPPIE&CHIC  מותג טיפוח טבעי מציג מקדם הגנה FACIAL SUN BLOCK בדרגה SPF 30 המכיל רכיבים טבעיים ממקור צמחי בלבד כגון סקוואלן, שמן זרעי ענבים, שמן שקדים ועוד.

מקדם ההגנה נעים ומלחח את העור, קליל ובעל ניחוח עדין ונעים שמתאים לכל סוגי העור, כולל לבעלי עור רגיש ולילדים. בנוסף, הוא אינו מייזע ואינו מותיר לובן.

מקדם הגנה היפי אנד שיק צילום אורי גרון
צילום אורי גרון

 

רמינגטון, מותג עיצוב וטיפוח השיער המוביל, השיק לאחרונה את מכונת הגילוח X9 מסדרתLIMITLESS  
המצליחה. X9 מכונה רוטורית לגילוח יבש/רטוב, בעלת כדור Pivot Ball 360 מעלות במפרק הגילוח ולהבים גמישים לגילוח יעיל ללא מאמץ ולהתאמה מלאה לתווי הפנים. עם טכנולוגיית POWER SENSE לעוצמה ומהירות בהתאמה אישית לשיער שלך ולביצועים אופטימליים במינימום מאמץ.
מכונת גילוח צילום שריג אלקטריק היבואן הרשמי מחיר 599 שקלX9 LIMITLESS
מכונת גילוח צילום שריג אלקטריק היבואן הרשמי

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות