n
דף הבית / בת ים / בת ים: הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד תוכנית למגורים ולעסקים ברובע העסקים של העיר

בת ים: הוועדה המחוזית תל אביב החליטה להפקיד תוכנית למגורים ולעסקים ברובע העסקים של העיר

הוועדה המחוזית תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד תוכנית למגורים ולעסקים ברובע העסקים המתחדש של בת ים ("יוספטל 80").

מבט מצפון תכניות יוספטל 80 ובנימיני
מבט מצפון. קרדיט: יסקי מור סיון אדריכלים, עורכי התוכנית

 

התוכנית, על שטח של כ-6.5 דונם, מהווה שער כניסה צפוני לרובע העסקים של בת ים, והיא ממוקמת בסמוך לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, שבקרוב תתחיל לפעול, ולתחנת מטרו "יוספטל בת ים" שעל קו 3M, ובמרחק של כקילומטר מתחנת רכבת ישראל.

 

התוכנית נהנית ממיקום בעל נגישות יוצאת דופן למגוון אמצעי נסיעה, ובהתאם להוראות תמ"א 70 ומדיניות לרובע העסקים של העיר שאושרה על ידי הוועדה המחוזית, כוללת מגדל תעסוקה בן 16 קומות ומגדל מגורים בן 30 קומות ובו 200 יחידות דיור, שניהם מעל מבנה מסד בן 6 קומות של מסחר ותעסוקה. 100 מיחידות הדיור בפרויקט יוקצו להשכרה לתקופה של 25 שנים. סך הכול יכלול הפרויקט כ-36 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר.

 

התכנית כוללת בתחומה את מבנה קופת חולים מאוחדת. שטח זה יועבר לידי הוועדה המקומית וייועד לצורכי ציבור. הוועדה המקומית תוכל לבחור אם לעשות שימוש במבנה הקיים, להוסיף לו קומות, או להקים במקומו מבנה חדש.

 

לאור הסמיכות לאמצעי התחבורה הציבורית קבעה הוועדה למבנים תקן חניה נמוך, וכל מקומות החניה למעט אלו של המגורים יהוו חניה ציבורית. כמו כן, במסגרת התוכנית יוקצו 300 מקומות חניה לאופניים מעבר לתקן הנדרש, לשימוש הציבור.

 

התוכנית גובלת בתוכנית בנימיני, הממוקמת בפינת הרחובות יוספטל וניסנבאום, ובכך משלימה את התכנון של החזית הצפונית לרובע התעסוקה בבת ים.

 

מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדר' ארז בן אליעזר: "התוכנית מהווה נדבך נוסף בתכנון המתהווה בשנים האחרונות לאורך רחוב יוספטל אשר הופך להיות ציר משמעותי בכניסה לעיר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות