n
דף הבית / בת ים / חשיפה: הסכסוכים הפליליים של שלומי לחיאני

חשיפה: הסכסוכים הפליליים של שלומי לחיאני

מסתבך והולך: לאחר שערוץ 12 חשף פרשה חדשה בה לחיאני השתלט על נכס בבת-ים באמצעים לא כשרים – כעת מתברר כי המשטרה לא מצליחה לפענח את ניסיון החיסול שלו על ידי עבריינים מהעולם התחתון עמם הוא מסוכסך: "החשש הוא שחיסולי החשבונות יגבו מחיר מאזרחים תמימים".

WhatsApp Image 2023-08-22 at 17.10.18

האם למועמד לראשות העיר בת-ים, שלומי לחיאני, יש קשרים עסקיים עם גורמים פליליים שכמעט ועלו בחיי אדם? על השאלה הזו בדיוק עונים במשטרה בחיוב, אך טרם הצליחו לפענח את ניסיון החיסול של לחיאני באמצעות הצמדת מטען חבלה למכוניתו, ואת השלכת מטען החבלה לעבר אחת המסעדות בטיילת בת ים, השייכת למשפחתו.

במקרה האחרון, אומרים במשטרה, כי שלושה צעירים שישבו ואכלו במקום בזמן שהמטען רב העוצמה הושלך באמצע הלילה לעבר הנכס של משפחת לחיאני יצאו בנס. "זה היה יכול להיגמר באסון גדול, כמו חיסולי חשבונות אחרים בעולם התחתון שבהם נפגעו אזרחים תמימים", אמרו שם.

ההסתבכות האחרונה של לחיאני באה בעקבות תחקיר חדשות 12, בו חשף העיתונאי עמרי מניב כי לחיאני השתלט באמצעים לא כשרים על הבניין הישן שנהרס לאחרונה על ידי העיריה ברחוב בלפור 2, בכניסה לעיר. מדובר בנכס השווה עשרות מיליונים, ועל פי התחקיר, לחיאני אמר בעבר כי באמצעות קשריו בעירייה הוא יוכל לשייך חובות ארנונה פיקטיביים אדירים לנכס כדי להוריד את מחירו – וכך הוא ושותפיו יוכלו לקבל את הנכס במחיר זול משמעותית.

את המהלך הזה ביצע לחיאני, לדברי שותפו לשעבר רפי כהן, אשר העיד בתחקיר נגדו, לאחר שיצא מהכלא שם ריצה עונש מאסר לאחר שהואשם בשורת עבירות שחיתות בהן שוחד ומרמה, והורשע לבסוף במסגרת עסקת טיעון בשלוש עבירות של הפרת אמונים, לפני שנשלח לבית הכלא לעונש מאסר בפועל.

אלא שבאחרונה התברר, כי הבעיה הגדולה יותר היא החשש מהקשרים העסקיים שיש ללחיאני, המנסה כעת לחזור לעמדת כוח בראשות העיריה, עם גורמים פליליים בעולם התחתון – ככל הנראה מהמגזר הערבי. במשטרה מודים, כי טרם הצליחו לעצור את העבריינים שהצמידו מטען חבלה למכוניתו של לחיאני לפני כשנה וחצי, ובערוץ 13 פורסם כי במשטרה אמרו שמדובר בסכסוך עסקי עם עבריינים.

אלא שהמקרה הזה אינו היחיד: לפני מספר חודשים השליכו עבריינים מטען חבלה רב עוצמה לעבר מסעדה בטיילת, הנמצאות בבעלות משפחתו של לחיאני, וכמעט ופגעו בצעירים שישבו במקום. בדרך נס לא היו נפגעים באירוע, ובמשטרה העריכו שמדובר בהעברת מסר ללחיאני, בקודים של העולם התחתון.

"המשטה חייבת לתעדף את הטיפול במקרים הללו, כי חיסולי חשבונות שכאלה כבר גרמו בעבר לפגיעות בחפים מפשע על רקע פלילי" אומר בכיר המקורב לנושא. "בסופו של דבר, הציבור לא מטומטם, ואי אפשר למכור לו סיפורים. יש חשיבות גדולה לרתום את כל הגורמים הרלוונטיים כדי לוודא שכולם בעיר יפעלו בניקיון כפיים, ביושר ובמקצועיות, ומבלי לאפשר לאף אחד לעולם לשלוח יותר יד לקופה הציבורית".

ממטה לחיאני נמסר בתגובה: ״מדובר בעוד פייק מבית היוצר של ברוט, שמשתמש במקומון כדי להפיץ שקרים משוללי כל קשר למציאות. את תגובתנו יקראו התושבים בכתב התביעה שהוגש היום לבית המשפט״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

3 תגובות

  1. אני תושב בת ים מכיר את לחיאני באופן אישי ובחרתי בעבר בלחיאני היום אחרי שהוא הפתיע בכל מיני פרשות שלא נגמרות זה לא ראש עיר שהייתי רוצה שיוביל העיר בסגירת קומבינות אישיות לקדם את עצמו בזכות מעמדו מעדיפים את ברוט נקי כפיים והוכיח שהוא מקדם את העיר בכל פרמטר

  2. רק שלומי לחייאני ראש העיר הבא !!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות