n
דף הבית / בת ים / התמיכה בברוט מתרחבת: בן-גביר הצטרף לתומכים

התמיכה בברוט מתרחבת: בן-גביר הצטרף לתומכים

אחרי אלי יריב, ישראל ביתנו ומרצ, גם מפלגת עצמה יהודית חתמה על תמיכה בראש העיר לקדנציה נוספת

ללא קרדיט – עיריית בת ים
ללא קרדיט - עיריית בת ים

תמיכה משמעותית נוספת לראש העיר צביקה ברוט: לאחר שכבר נחתמו הסכמים עם מ״מ ראש העיר אלי יריב, ועם מפלגות הליכוד, ישראל ביתנו ומרצ, הצטרפת גם מפלגת הימין עצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. נציגי המפלגה חתמו על הסכם עם ברוט, לפיו גם הם מתכוונים לתמוך במועמדותו לראשות העיר לקדנציה נוספת בבחירות הקרובות.

במקביל מתכוונים במפלגה להריץ לראשונה רשימה מטעמם למועצת העיר, בראשות הרב שלמה פינטו ופעילים מרכזיים נוספים.
התמיכה בבברוט באה לדבריהם גם לאחר סקרים שביצעו ואשר הראו כי ברוט צפוי לנצח ברוב משמעותי כל מועמד אפשרי אחר, אך גם בערבות העשיה שלדבריהם עשתה מהפכות בעיר בניהול הכלכלי, בניקיון הכפיים,  בפארקים, בחינוך ובתרבות. לדברי נציגי הרשימה, ״אנו נפעל יחד ונשלב ידיים כדי לבת-ים תמשיך להתקדם בדרך הנכונה, לאחר המהפכות שנעשו בארבע השנים האחרונות. אנחנו חושבים שקואליציה רחבה שתעסוק בנושאים שחשובים לכל הבת-ימים היא צו השעה, כדי שביחד נפעל לקדם את העיר ולוודא שהיא אף פעם לא תחזור לאחור״.

גם ברוט ברך על המהלך ואמר כי ״ההסכם הוא חלק חשוב בדרך ליצירת קואליציה רחבה שתייצר בבת-ים אחדות ועשיה משותפת, של כל המגזרים וכל הדעות, עבור התחום המרכזי שכולנו מסכימים עליו: הרצון להמשיך ולהוביל את בת-ים להישגים חדשים, ולדאוג שהיא תמשיך קדימה בכל הכוח. כפי שעשינו בקדנציה הנוכחית, גם בקדנציה הבאה נעבוד קשה ונשנה את סדרי העדיפויות כך שהעיריה תפעל רק עבור האינטרס של התושבים, ולא עבור בעלי האינטרסים. כך הצלחנו לחסל את הגירעון, לבטל את האיחוד עם יפו, לעשות מהפכות בגינות בחינוך ובתרבות, ולתת חוגים בחינם לילדים – וכך נצליח לעשות גם בשנים הבאות״.
הבחירות לעיריה צפויות בסוף חודש אוקטובר הבא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות