n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: החל הקמת חניון "חנה-וסע" חדש במערב העיר

ראשון לציון: החל הקמת חניון "חנה-וסע" חדש במערב העיר

החניון יכלול 550 חניות לרכבים פרטים ו- 50 חניות לאוטובוסים חשמליים שיפעלו כשאטלים בין ראשון לציון לתל אביב. הפתיחה: קיץ 2021

העבודות בחניון. צילום: נתנאל שפע-מנהפ
העבודות בחניון. צילום: נתנאל שפע-מנהפ

משרד התחבורה באמצעות חברת נתיבי איילון, החל בימים אלה את הקמת חניון "חנה-וסע" הראשון בראשל"צ. במסגרת התוכנית, יוקם נתיב מהיר שיתחבר אל החניון ויגיע עד תל אביב.

החניון שימוקם בצמוד לסופרלנד, במערב העיר, יכלול 550 מקומות חניה לרכבים פרטיים, ו-50 מקומות חניה לאוטובוסים חשמליים. כמו כן, מהחניון החדש יצאו קווי אוטובוסים בשני מסלולים: שאטלים חינמיים ישירים לתל אביב בתדירות גבוהה לצד אוטובוסים הנוסעים לתוך ראשון לציון במסגרת פרויקט "מהיר לעיר" ונסיעה על נתיבי תחבורה ציבורית. החניון צפוי להיפתח בקיץ 2021 ועלותו של הפרויקט מוערכת ב-35 מיליון ₪.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: "אנו גאים להוביל ולקדם כל פתרון בנוגע לתחבורה ציבורית בעיר הרביעית בגודלה בישראל, בטח כאשר מדובר על פתרון שהוא גם סביבתי וירוק. תוספת של 50 אוטובוסים חשמליים שישמשו את תושבי העיר והסביבה מהווה בשורה של ממש ברמה המקומית והלאומית ויסייע לעידוד המעבר לתחבורה ציבורית. אני מודה לשרה ולמשרד התחבורה על האמון והתמיכה. כעיר ששואפת להוביל את מהפכת התחבורה הציבורית מדובר בצעד חשוב ואסטרטגי".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות