n
דף הבית / בת ים / הקולנוע חוזר לבת-ים וגם משרד הפנים! מתי הפתיחה?

הקולנוע חוזר לבת-ים וגם משרד הפנים! מתי הפתיחה?

לאחר שנתיים של עבודה מאומצת, קיבלו תושבי בת-ים שתי בשורות: ראש העיר חתם עם המדינה על הסכם לפתיחת סניף של רשות האוכלוסין בעיר, ובמקביל ייפתח בקרוב הקולנוע החדש עליו התחייב ברוט, עם הטבות לתושבי בת-ים. מתי הפתיחה? כל הפרטים בפרסום ראשון ב"גל גפן"

בת-ים מתחדשת בבית קולנוע ענק וחוויתי1 צילום אופיר זגורי מובילנד
צילום: אופיר זגורי (מובילנד)

אם תרצו בקרוב לצאת לסרט, תוכלו לעשות את זה ממש ליד הבית. ובמקביל, אם תרצו לטוס לחו"ל ותגלו שהדרכון אינו בתוקף – גם הפעם לא תצטרכו לנסוע רחוק.

הסיבה: ראש העיר צביקה ברוט חתם באחרונה עם המדינה על הסכם לפיו משרד הפנים יפתח בעיר סניף של רשות האוכלוסין, כך שתושבי בת-ים לא יצטרכו לנדוד לתל אביב או לחולון כדי להוציא תעודות זהות, דרכון או אשרות שהיה.

במקביל צפוי להיפתח בחודשים הקרובים גם הפרויקט הגדול עליו התחייב ברוט, והוא החזרת הקולנוע לבת-ים במתכונת משותפת וחדשנית יותר.

אז מתי מתוכננות הפתיחות החגיגיות? ל"גל גפן" נודע כי הקולנוע החדש ימוקם בתוך מבנה הקולנוע שהיה בעבר בקניון בת-ים, והוא יכלול מספר אולמות משוכללים שיעברו שיפוץ מקיף בקרוב.

הרשת שזכתה במכרז להפעלת הקולנוע היא "מובילנד", שמפעילה אולמות דומים ברחבי הארץ בקונספט המזכיר את ה-VIP באולמות אחרים.

על פי מסמכים שהגיעו לידינו, הצוות המשותף לעירייה, למובילנד ולקניון כמעט וסיים את שלב התכנון של האולמות והמזנון החדשים, ובקרוב יחל שלב הביצוע שייקח חודשים ספורים. בעיר מעריכים כי ייתכן וכבר בקיץ הקרוב ניתן יהיה לגזור את הסרט ולהנות מהטבות עבור תושבי בת-ים.

במקביל מתפרסם כעת לראשונה כי נציגי המדינה ביקרו בעיר כמה פעמים כדי לבחור משרדים עבור סניף רשות האוכלוסין, עליו סיכם ראש העיר צביקה ברוט עם שר הפנים וראש רשות האוכלוסין.

המגדלים שנבחרו שייכים לעיריה שתסבסד את השירות עבור תושבי העיר, והם יהיו באחד המגדלים החדשים בשכונת פארק ים – שם מוקם בימים אלה חניון ענק שישרת את הלקוחות שיגיעו למקום וכן את לקוחות שאר העסקים הפועלים במקום.

הלשכה שתיפתח תהיה גדולה יחסית ותכלול את כל סוגי השירות כולל אשרות, ולא רק הנפקת תעודות כפי שיש בסניפים קטנים אחרים.

גם פה תידרש המדינה לבצע שיפוץ משמעותי כדי להתאים את המשרדים לקבלת הקהל, וההערכה היא כי השיפוץ, כולל התקנות מערכות של אבטחת מידע, תיקח כמה חודשים וכבר בקיץ ניתן יהיה להנות מהשירותים הללו בבת-ים, במקום לנסוע לאחרים אחרות.

"אלו שתי מהפכות של ממש והתושבים חיכו זמן רב לבשורות הללו" אמרו בעיריה, "ברגע שהנהלת העיר איזנה את התקציב וחיסלה את הגירעון היה ברור שצריך להשקיע את הכספים בפרויקטים שיתנו מענה למכנה המשותף הרחב ביותר בקרב תושבי העיר".

לדברי הגורמים, בשנה הקרובים צפויים פרויקטים נוספים שמתוכננים מתחת לפני השטח בשנה האחרונה, ואשר יביאו עוד בשורות משמעותיות לשירותים ומקומות בילוי שלא היו קיימים עד כה בעיר בת-ים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות