n
דף הבית / בת ים / ההייטקיסט, הפעיל החברתי ונציגת ההורים: הכירו את הנבחרים

ההייטקיסט, הפעיל החברתי ונציגת ההורים: הכירו את הנבחרים

הבחירות האחרונות הכניסו למרכז הזירה העירונית בבת-ים כמה שמות חדשים ואיכותיים במיוחד: לא פחות מ-12 חברי מועצה חדשים יושבעו בשבוע הבא לצד ראש העיר ושאר חברי המועצה שממשיכים לעוד קדנציה. הכירו את הנבחרים – כתבה ראשונה בסדרה.

IMG-20240315-WA0052

הייטקיסט, פעיל חברתי ונציגת ועד הורים נכנסים יחד לחדר: זו אינה התחלה של בדיחה, אלא דווקא המציאות הלא רעה בכלל שצפויה באולם הישיבות של מועצת העיר בת-ים בקדנציה הקרובה.

תוצאות הבחירות הראו שלא מעט חברי מועצה חדשים הצטרפו לצוות שיוביל את העיר, ואשר רובם בעלי רקורד איכותי במיוחד שיוכל לתרום הרבה לעשיה העירונית.

אחד השמות הבולטים הוא של אילן גרשט, נציג ישראל ביתנו אשר יושבע כחבר מועצת עיר בשבוע הבא – ויהפוך לאחד מחברי המועצה הצעירים ביותר בישראל.

אילן, יליד ישראל ובן לעולה חדשה שעלתה לפני כ-30 שנה לארץ, הוא הייטקיסט שעובד בחברת סטארט-אפ בינלאומית, למד בתיכון שבח מופ"ת ושירת בצבא בממר"ם. הוא נחשב למתכנת מחונן ובזמן המלחמה באוקראינה התנדב המון עם פליטי מלחמה אוקראינים.

הוא רשם רקורד מרשים של עשיה חברתית לאורך העשור האחרון, בעיקר בתחום הצעירים בעיר והוא דמות בולטת בקרב אנשי מרכז הצעירים העירוני בבת-ים.

"מדובר בכוכב עולה, האיש הכי רציני במרכז הצעירים" אומרים שם, "העשיה הציבורית היא בדם שלו והוא לא מחפש לעצמו שום תפקידים או שכר, רק לתרום למען אחרים. הוא אחד האנשים החכמים ביותר שאני מכירה ואין ספק שהוא יוכל לתרום המון למען הציבור כשיהפוך לחבר מועצת עיר מן המניין".

באולם היכל התרבות צפויה התרגשות מיוחדת עם השבעתו של אילן לתפקיד: בקהל תשב גם אמו, אשר גידלה אותו לאורך השנים בעשר אצבעות ולדברי חבריו "היא דאגה לו תמיד לחינוך הכי טוב ולחוגים הכי נחשבים, ואין ספק שלראות אותו מושבע בישראל, בעיר בת-ים, כחבר מועצת עיר הצעיר ביותר זו תהיה גאווה גדולה בשבילה וכבוד אדיר".  ובנות, שימו לב: הוא עדיין רווק. התפקיד החדש בוודאי ישדרג אותו למקום גבוה יותר ברשימת הרווקים הצעירים הנחשקים.

לצידו של אילן גרשט יישב על הבמה גם יוסי היזמי, מנכ"ל עמותה חברתית שמובל ברשימת בת-ים אחת. יוסי מייצג גם כן את דור הצעירים במועצה, והוא הוביל שורה ארוכה של מיזמים חברתיים בעיר. אחד מהם, שזכה להצלחה אדירה, הוא "בת-ימים מבשלים לבת-ימים", במסגרתו בושלו ארוחות חמות לקשישים ולמשפחות נזקקות בתקופת הקורונה וכן לקראת החגים לאחר מכן.

בנוסף הוא שימש כיועץ פרלמנטרי בכנסת, היה עוזר סגר ראש העיר של ח"כ ירון לוי בטרם נכנס לכנסת, ועסק רבות בתחומי הספורט והצעירים בבת-ים. "מדובר בתוספת כח משמעותית לציבור בעיר, שיוכל להוביל עשיה רבה וללא ספק להעלות לרמה גבוהה יותר את הפעילות החברתית דרך הכח הרב שיהיה לו כחבר מועצת העיר. זה יעשה הרבה טוב לבת-ים" אומרים חבריו.

נבחרת מעניינת נוספת היא יו"ר ועד ההורים העירוני לשעבר, ורד דנינו, שנכנסה למועצה ברשימת בת-ים ממשיכה קדימה. דנינו זכתה לתמיכה רבה בקרב ההורים בעיר לאחר שהובילה במשך כעשור את ועד ההורים העירוני, והיתה אחראית לשורת מהפכות שבוצעו בקשר שבין ההורים לבין מערכת החינוך.

"ורד ראתה תמיד את טובת ההורים והתלמידים לנגד עיניה, והמעבר לרמה גבוהה יותר במועצת העיר היא המשך ישיר לפעילות שלה" אומרת נציגה מועד ההורים, "אין ספק שהיא תוכל להמשיך ולפעול בתחומים הללו ולסייע לקדם נושאים חשובים הפעם בכובע החדש והחשוב של חברת מועצת העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות