נחנך בראשון לציון האמבולנס החדש שנתרם למד"א על ידי קטרין ומאיר מנקוביצקי
אתמול התקיים בעיריית ראשון לציון טקס חנוכת אמבולנס חדש של מגן דוד אדום, שנתרם בנדיבותם של קטרין ומאיר מנקוביצקי, תושבי ראשון לציון, במעמד ראש העיר, שר הכלכלה, משפחה וחברים
18.06.26