דף הבית / חדשות העיר / קוקאין בכל פינה

קוקאין בכל פינה

בית משפט השלום בראשון לציון הרשיע לאחרונה ספר, תושב העיר, בעבירות של החזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית, סחר בסמים ושיבוש הליכי משפט זאת לאחר שבביתו נתפסו שקיות קוקאין מוחבאות בקופסת דיסקים, מעל המקרר, בארון ובמספרה

רונן דמארי

בביתו של ספר תושב העיר, מצאה המשטרה שלוש שקיות עם סמים: בשקית אחת 109.72 גרם סם מסוכן מסוג קוקאין, בשקית שנייה 27.7 גרם קוקאין ובשקית שלישית 51.08 גרם קוקאין. בנוסף, בתוך ארון הבגדים הסליק הנאשם 2.95 גרם קוקאין, מעל המקרר הסליק הנאשם 51.08 גרם קוקאין. בביתו של הנאשם נתפס גם משקל אלקטרוני.
המשטרה ערכה חיפוש גם במספרה בה עובד הספר וגילתה בה קוקאין במשקל של 14.8 גרם, כשהוא מחולק לשלוש מנות.
על פי כתב האישום, במספר הזדמנויות, מכר הנאשם כמות של חמישה גרם קוקאין בתמורה ל- 550 ₪ לגרם בכל פעם. באשר לעבירת הסחר, טען הנאשם כי הוא כופר בביצועה וכל שעשה היה לספק לחברו סם, על בסיס חברי בלבד ולא למטרות רווח.
עוד נטען, כי 50 גרם קוקאין שנתפסו מעל המקרר הינם לטעמו של הנאשם סודה לשתייה, אולם בהמשך הוא הודה כי אכן מדובר בסם מסוכן.
עת הגיעו השוטרים לערוך חיפוש בביתו של הנאשם, מחק הנאשם ממכשיר הטלפון הנייד שלו את מספר הטלפון של האדם ממנו רכש את הסמים המסוכנים בכוונה להכשיל הליך שיפוטי.
שופטת בית המשפט המחוזי מרכז, מיכל ברנט, קבעה בהכרעת הדין כי הראיות שהציגה המשטרה באשר להחזקה וסחר בסמים, מרשיעות את הנאשם במיוחס לו. באשר לעבירת השיבוש קבעה השופטת: "הנאשם הודה בחקירתו במשטרה וכן בבית המשפט כי ביצע פעולה כלשהי במכשיר הטלפון הנייד, על מנת למחוק פרטי איש קשר של ספק הסמים שלו מזיכרון המכשיר, כיוון שידע שיש שוטרים בביתו וחשש שהקשר בינו לבין ספק הסמים יוודע. הפעולה אותה ביצע הנאשם בוצעה על ידו והושלמה, ומטרתה הייתה לחבל בחקירת המשטרה. בכך הושלמה עבירת השיבוש על שני רכיביה – העובדתי והנפשי".
השופטת ציינה כי אין בעובדה שבסופו של דבר מחיקת איש הקשר לא צלחה, בכדי לפגוע בהשלמתה של העבירה.
גזר דינו של הנאשם צפוי להינתן במהלך השבועות הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות