דף הבית / חדשות העיר / התעללות מינית חמורה באסיר בן 16

התעללות מינית חמורה באסיר בן 16

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי לנוער כתב אישום נגד שני אסירים, קטינים בני 17, בגין מעשי סדום שבוצעו באסיר קטין אחר בין כותלי בית הסוהר

רונן דמארי

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד רמי שיינפלד, הנאשמים והמתלונן, קטין בן 16, שהו יחדיו באותו תא בכלא. לפני כשבועיים בעת ששהו השלושה בתא, התפתח דין ודברים בין הנאשמים למתלונן, אשר בעקבותיהם איים אחד הנאשמים על המתלונן באומרו: "תראה מה יקרה אחרי הספירה".
בכתב האישום מתואר כי לאחר כיבוי האורות והספירה, בסמוך לחצות, משך הנאשם את המתלונן מחלקה העליון של מיטת הקומתיים בה ישן, הפילו ארצה והיכה אותו באמצעות ידיו, רגליו וכן באמצעות מקל של מגב. לאחר מכן ביצעו שני הנאשמים במתלונן סדרת עבירות מין חמורות במשך מספר שעות, באלימות ובאיומים, כל זאת בשעה שיתר האסירים האחרים נמים את שנתם והסוהרים אינם מודעים למתרחש. לאחר שסיימו להתעלל בו חבטו המשיבים במתלונן והיכו אותו, עד שזיהו כי הזקיף מתקרב וחדלו ממעשיהם.
בבוקר למחרת איימו הנאשמים על המתלונן לבל יספר את שאירע בלילה לקצין המודיעין של הכלא, ואמרו שאם יעשה זאת, ידקרו אותו עם דוקרן. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם. משפטם צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות