n
דף הבית / הורוסקופ / תחזית אסטרולוגית למרץ 2022

תחזית אסטרולוגית למרץ 2022

גלו מה מצפה לכם החודש לפי התחזית האסטרולוגית שלכם

HEADER דגים

תחזית אסטרולוגית למרץ 2022 מאת האסטרולוג רועי לב 054-8041123

 

טלה

טלה 21/3-20/4

יש קשר זוגי רומנטי החודש, ההיכרות עשויה להגיע מהעבודה והקריירה. טוב לכם בזמן האחרון להימצא בפרטיות עם עצמכם. יש לכם הרבה מחשבות טובות ותהיות לאחרונה.

 

 

שור

שור 21/4-20/5

יש פוטנציאל לקשר זוגי שההיכרות עשויה להגיע מחוץ -לארץ או מלימודים גבוהים כלשהם. יש קשר טוב החודש עם חברים ומכרים, שמאוד מרעיפים עליכם חיבה. בקריירה ממשיך להיות מאמץ.

 

תאומים

תאומים 21/5-20/6

חודש זה מעולה לעבודה והקריירה, יש אפשרות להתקדם ולקצור פירות ושבחים רבים. לפני כמה ימים נאלצתם לוותר למישהו או למשהו, וזה הטריד אתכם, כעת אתם מרגישים שהכוחות חזרו אליכם, ואתם יותר חזקים.

 

 

סרטן

סרטן 21/6-22/7

זה זמן טוב לנסוע לחוץ לארץ או להתחיל לימודים/קורסים כלשהם. חברים ומכרים ממשיכים להפתיע אתכם. יתכן ואתם בקשר רומנטי, ופותחים בו דף חדש. הרגשות עדיין כבדים, כנראה כתוצאה מקשר קודם.

 

 

אריה

אריה 23/7-22/8

בעבודה יש קצת מתח עם בוסים, נראה שאתם כרגע מצליחים להתאפק מלענות ונמנעים מוויכוחים. הרגשות הרבה יותר קלילים, ואתם יכולים לקבל סכומים כספיים.

 

 

בתולה

בתולה 23/8-22/9

זה החודש לזוגיות ולכל סוגי השותפות והיחסים הקרובים. קשר טוב עשוי ללוות אתכם במשך כל השנה, החודש הוא יתגבר ואתם מרגישים מעולה.

 

 

מאזניים

מאזניים 23/9-22/10

יש פוטנציאל החודש לקשר זוגי שיבוא דרך אדם קרוב כלשהו, כנראה מישהו מהמשפחה. נסו לא להיות ביקורתיים מדי כלפי בני- הזוג. המצב הכספי טוב לאחרונה.

 

 

עקרב

עקרב 23/10-22/11

בבית המצב ממשיך להיות קשה, כנראה שבן משפחה מבוגר זקוק לעזרתכם, וזה מאוד מגביל את החופש שלכם. החודש הדגש הוא על בילויים, תחביבים והנאות. יתכן רומן. אתם שולטים טוב במצבכם הכספי.

 

 

קשת

קשת 23/11-21/12

הדגש החודש הוא על הבית והמשפחה, שאתם מרגישים איתם מצוין, וממש כיף לכם להיות בחמימות הבית. השמרו על לשונכם, במיוחד כלפי סביבתכם הקרובה, יש נטייה לריב עם בוסים.

 

 

גדי

גדי 22/12-20/1

המצב די נינוח החודש, ואתם גם פעילים ואנרגטיים מאוד, במיוחד ילידי סוף המזל. אתם מרגישים מצוין בסביבתכם הקרובה, ששם שכנים ועמיתים לעבודה מרעיפים עליכם מכול טוב.

 

 

דלי

דלי 21/1-19/2

המצב הכספי טוב מאוד לאחרונה, ואתם בשיאכם בתקופה האחרונה מהבחינה הכספית. עדיין המצב סך הכול לא פשוט בשנתיים האחרונות. כעת הקושי יהיה בעיקר לילידי סוף המזל.

 

 

דגים

דגים 20/2-20/3

אתם בשיאכם בתקופה האחרונה בעיקר מבחינה אישית. אתם מרגישים שהמזל איתכם וההרגשה נפלאה. חברים ומכרים מחפשים את קרבתכם ומוכנים תמיד לבוא לקראתכם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תמונות : pixabay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות