דף הבית / חדשות העיר משני / לאלימות אין גיל

לאלימות אין גיל

רונן דמארי

במסגרת הפרידה עזבה האשה את דירתם המשותפת ועברה להתגורר בדירה אחרת.

בתחילת חודש ספטמבר נפגשו בני הזוג בדירה שבבעלותם שהוצעה למכירה בנוכחות בנם המשותף ומתווך. לאחר שהמתווך עזב את הדירה ניגש הנאשם לאשתו וניסה לשכנע אותה לשוב ולחיות אתו, אולם האשה התמידה בסירובה ואמרה לו כי אין בכוונתה לעשות כן.

מכתב האישום עולה כי בשלב הזה אמר הנאשם לאשה: "את לא יודעת כמה מחשבות לא טובות יש לי עלייך בראש. כאשר בני הזוג ובנם יצאו מהדירה ונכנסו למעלית, אחז הנאשם בדלת המעלית ואיים על האשה: "שתדעי לך שבסוף אני אהרוג את עצמי, אבל קודם כל אני אהרוג אותך".

כתב האישום מייחס לנאשם עבירת איומים, בין עדי התביעה מופיעים רעייתו ובנו.

משפטו צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

בכתב אישום אחר שהוגש השבוע מתוארת מסכת איומים שחוותה תושבת ראשון לציון מצד חתנה עקב הליכי הגירושין בהם הוא מצוי עם בתה.

מכתב האישום עולה כי לפני כשבועיים במהלך המתנה לדיון בבית הדין הרבני האזורי בתל אביב אמר הנאשם לחמותו: "תקשיבי לי טוב, אם את תזיקי לי ולילד, אני בא אולי בלילה אשרוף אותך בזמן שאת ישנה עם הילדים. אולי אקח את הבלנדר ואכניס לך לבטן ואטחן לך את האיברים. אני אבוא הביתה ואשרוף אותך ישנה".

מכתב האישום עולה כי אין זו הפעם היחידה בה הנאשם איים על חמותו: בחודש אוקטובר השנה כאשר הגיע הנאשם לקחת את בנו הקטין מידיה, הילד סירב לבוא עמו. הנאשם לקח אותו בכוח ואיים על חמותו: "אני ארצח אותך, את לא יודעת מה אני מסוגל לעשות לך, אני אטפל בך".

רעייתו של הנאשם בנפרד וחמותו מופיעים ברשימת עדי התביעה. המשפט צפוי להתנהל במהלך החודשים הקרובים.

התנדבו לשפץ בתי קשישים
אישה עצובה
אילוסטרציה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות