דף הבית / חדשות העיר משני / מקסים בביצקי מצטרף לליכוד

מקסים בביצקי מצטרף לליכוד

רונן דמארי

 

חודש וחצי לפני הבחירות החוזרות לכנסת ובסניף הליכוד בראשון לציון לא שוקטים על השמרים: ביום שני השבוע הושק מטה יוצאי ברית המועצות אותו ינהלו חבר מועצת העיר מיכאל רייף יחד עם סגן ראש העיר, מקסים בביצקי, שהודיע לאחרונה על הצטרפותו לפעילות הליכוד ברמה הארצית.

יו"ר הסניף, יוסי חממי, שהוביל את המהלך אמר השבוע ל"גל גפן": "אחרי סדרת פגישות ביני ובין בביצקי סוכם כי הוא יצטרף לתנועת הליכוד הן בבחירות הבאות וקרבות והן בהמשך הדרך, עד למיזוג סופי בתוך הליכוד. בביצקי הוא סיעת יחיד שרצה ברשימה עצמאית אבל כל תומכיו כפי שהתברר, הם אוהדי ליכוד, חלקם אפילו פעילים. בשבילי בביצקי יחד עם רייף הם השלמה מוחלטת עבור מגזר יוצאי חבר העמים שהיו בזמנו עם נתן שרנסקי. בביצקי מביא פנים חדשות של הדור הצעיר של המגזר וזה הדבר המלהיב בהצטרפות שלו".

 

בביצקי הסביר כך את המהלך: "אני לא מרוצה ממה שעשתה מפלגת "ישראל ביתנו" ששלחה את כולם לבחירות ומשחקת באש עם הסכסוך עם חילונים וחרדים, זה ממש מוגזם. לדעתי את הבעיה של העולים קשה לפתור מבחוץ, אלא רק מבפנים. צריך להיות חלק ממפלגת השלטון ולנסות להזיז דברים שמפריעים לאותו מגזר.

אביגדור ליברמן אומר שהוא לא יישב עם ביבי אם הוא לא יישב עם חרדים הרי אי אפשר לבנות קואליציה ימנית בלי חרדים ואנחנו לא רוצים קואליציה שמאל עם ערבים. זה גרם לי להצטרף לליכוד ולקרוא לכל מי שהצביע לי ולכל מי שמאמין לי להצטרף לליכוד ולעשות למען מחנה יוצאי ברית המועצות בליכוד, להתחיל להשפיע בתוך מפלגת השלטון. 80 אחוז מהצרכים של יוצאי ברית המועצות הם אותם צרכים שיש לצברים ואותם נקדם מתוך הליכוד ולא מבחוץ".

 

-ומה לגבי הפעילות ברמה המקומית?

"בחרתי להיות עצמאי, אני לא רוצה שבעיר מישהו יגיד לי מה לעשות. אני מקבל כאן החלטות שטובות לתושבים. ברמה העירונית אני נשאר כסיעת ראשונים שהיא עצמאית לגמרי. בהחלט יהיה שיתוף פעולה עם חברי המועצה של הליכוד כמו שיש לי עם כולם לטובת התושבים".

מקסים בביצקי
מקסים בביצקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות