דף הבית / חדשות העיר משני / השחקן והמוזיקאי מראשון לציון סוגר מעגל בבית הספר שבו למד

השחקן והמוזיקאי מראשון לציון סוגר מעגל בבית הספר שבו למד

דוד שאול ותלמידים. צילום: דוברות העירייה  
דוד שאול ותלמידים. צילום: דוברות העירייה

12 שנים אחרי שלמד בקרית החינוך אמירים, השחקן והזמר, דוד שאול, ששיחק בין היתר כשלומי חן בסדרת הטלוויזיה 'שכונה', חזר לבית הספר ונפגש עם תלמידי המגמות למוסיקה ותיאטרון.

שאול בחר לשתף את התלמידים בדרך שעבר מאז סיום לימודיו ולהעביר להם את המסר שאם הם ידבקו בחלומם, השמיים הם הגבול. "קיבלתי בחיי הרבה סירובים, אבל אל תוותרו, תמשיכו עד שתצליחו" אמר להם. שאול הוסיף ואמר כי המגמות התפתחו משמעותית מאז שלמד בבית הספר.

במפגש סיפר שאול כי לאחר הלימודים, הוא הצטרף כמוזיקאי ב'להקת הנח"ל המחודשת' ולאחר מכן בתיאטרון צה"ל. הוא הרחיב על הסדרה הטלוויזיונית הראשונה בה החל להופיע עוד בזמן שירותו הצבאי, דמותו של רני בסדרה "100 בתנ"ך" בערוץ לוגי, ועל הסדרות הרבות והצגות תיאטרון שבאו בעקבותיה  ביניהן גם ההצגה 'רומאו ואמא', בה צפו תלמיד מגמת התיאטרון לפני כשבוע בתיאטרון הקאמרי. בנוסף שיתף את התלמידים בתהליך המורכב והיקר שעבר עד להפקת האלבום המוזיקאי הראשון שלו.

מנהלת קרית החינוך, אתי וינקלר,: "אנו מאמינים כי ביכולתו של מפגש עם אמן ויוצר איכותי מוכשר ללבות בלב התלמידים את המוטיבציה לחלום, להשקיע ולהגשים. דוד שאול הוא דוגמא נהדרת למי שעשה דרך ארוכה גם אם מלאה באתגרים והצליח להגשים את עצמו. בקריית החינוך אמירים אנו מאמינים בשילוב של תחומי האומנויות לצד פיתוח ולמידה של תחומי המדעים והטכנולוגיה שביחד יוצרים את השילוב המיטבי" .

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה צילום דוברות משטרת ישראל

בוקר קשה ברחובות

תפריט נגישות