n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / ותיקי ראשון לציון כבשו את החרמון!

ותיקי ראשון לציון כבשו את החרמון!

אלופת מחוז מרכז בליגת הוותיקים, הפועל עירוני ראשון לציון, ממשיכה בשנה הנפלאה שלה ושוב מעפילה לשלבים המכריעים של אליפות המדינה.

צילום ותיקי הפועל ראשון לציון 1

החבורה של שמעון אייזנקוט, שכאמור כבר זכו באליפות מחוז מרכז לאחר שהקדימו את אלופת המדינה, רמת אליהו, נתניה וקבוצות נוספות במחוז הכי חזק בארץ, העפילה בשבוע שעבר לרבע הגמר לאחר שניצחה בשמינית את ותיקי רהט במפגש כפול.

הגרלת רבע הגמר סידרה לראשלצים עוד נסיעה ארוכה, הפעם לנקודה הצפונית ביותר במדינה – בוקעאתא, ביתה של ותיקי בני ממב״ע הגולן, קבוצה המורכבת מ-4 מועצות דרוזיות בצפון רמת הגולן.

לאחר מחצית מאופסת, המקומיים עלו ליתרון 1-0 מבעיטה שפגעה בשחקן ראשון לציון, הטעתה את השוער קובי דבש שהיה מצויין במשחק, ונכנסה פנימה.

עד לסיום לחצה הפועל ראשון לציון את המקומיים המטרה להשיג תוצאה טובה יותר לגומלין ו-10 דקות לסיום הגביה שון זרחיה כדור מסובב אל הרחבה, מעל כולם עלה אופיר צדוק שנגח פנימה את השיוויון.

כמו יוסי אבוקסיס במדי הפועל תל אביב נגד צלסי לפני 20 שנה, מיהרו דווקא הראשלצים עם הכדור על מחצית המגרש במטרה להשיג שער נוסף, ואכן, 3 דקות לאחר השיוויון, כדור עומק מצא את שרון גורמזנו ברחבה, שהטעה את המגן, ושלח את הכדור היישר לרשת והשלים מהפך 2:1 לפני שריקת הסיום, ותוצאה מצויינת לאלופת המחוז לקראת גומלין רבע גמר אליפות המדינה, שייערך ביום שני הקרוב 20:45 בסופרלנד.

נציגה נוספת של העיר, רמת אליהו תשחק נגד ותיקי עראבה במפגש כפול גם היא, במסגרת רבע גמר אליפות המדינה.

צילום ותיקי הפועל ראשון לציון

צילום: ותיקי הפועל ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות