n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תינוקת ננעלה ברכב ברמת אליהו

תינוקת ננעלה ברכב ברמת אליהו

ראשון לציון: פעוטה ננעלה ברכב בשגגה ברחוב אבא הלל סילבר וחולצה בשלום ע"י מתנדב ידידים • "שיתוף הפעולה עם כוחות החירום הוכיח את עצמו גם הפעם"

חילוץ צילום ידידים סיוע בדכים

ביום שישי, קצת לפני כניסת השבת, קיבל מוקדן ידידים בר כספי, שיחה אודות פעוטה כבת שנתיים שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה, ברחוב אבא הלל סילבר בראשון לציון.

ישראל קלפהולץ, מנהל צוות מערב ראשון לציון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ ישראל את הפעוטה בשלום ובזריזות, מבלי לגרום נזק לרכב.

ישראל מספר: "סיימתי קניות לשבת ברחוב המקביל למקום הקריאה. יצאתי במהירות, ותוך זמן קצר הגעתי לכתובת. התחלתי בפעולות חילוץ, כשאני שם לב שמדובר ברכב המורכב לפתיחה.

בעצת הכבאי שהיה במקום, הפכתי את שלט הרכב, לחצתי עליו וכך נפתחה מערכת הנעילה. משיחה עם האם, מתברר שהיא הניחה את הפעוטה במושב הבטיחות וכשסגרה את דלתות הרכב, הופעלה נעילה אוטומטית. האם התרגשה מהמהירות שבה הגעתי ומהחילוץ המקצועי. שיתוף הפעולה עם כוחות החירום שוב הוכיח את עצמו. תחושת סיפוק לסגור כך את השבוע ולקבל את השבת."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות