n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב ראשון לציון חשוד בהונאת ענק של כלים חד פעמיים וכרטיסי משחקי כדורגל

תושב ראשון לציון חשוד בהונאת ענק של כלים חד פעמיים וכרטיסי משחקי כדורגל

המשטרה עצרה בתום חקירה סמויה, תושב ראשון לציון בחשד להונאה "רב פעמית" בכלים "חד פעמיים", של עשרות לקוחות בלמעלה מ-150,000 ש"ח

כסף שטרות צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

חוקרי יחידת ההונאה במחוז מרכז ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה ומואצת, במסגרתה ריכזו וניתחו מאפייני פשיעה של עשרות תלונות שהתקבלו ברחבי הארץ מבעלי עסקים שונים, המעלים חשד לשיטת הונאה זהה.

ככל שהתפתחה החקירה, חשפו החוקרים את שיטת ההונאה, במסגרתה תושב ראשון לציון הציג עצמו על פי החשד ברשתות החברתיות כבעל חברה לשיווק מוצרים חד פעמיים, ולאחר שבעלי עסקים תמימים רכשו את מוצריו "במחירים אטרקטיבים" באלפי שקלים, ניתק את דרכי ההתקשרות עמו והסחורה לא סופׁקה כנדרש לרוכשים.

בנוסף, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר הונאה נוספת שעל פי החשד ביצע נשוא הפרשה, במסגרתה רכש ומכר כרטיסי כניסה למשחקי כדורגל למספר רב של קורבנות תמימים, שעה שניתן לממש אותם רק פעם אחת בקופת הכניסה.

כאמור, שוטרי יחידת ההונאה של מחוז מרכז עצרו את החשוד- תושב ראשון לציון בן 33 ובתום חקירתו נכלא והובא לדיון בבית המשפט ראשון לציון, אשר קבע את המשך מעצרו עד תאריך 25.10.22.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

מהיום: דרכון ותעודת זהות מחדשים מהבית!

תפריט נגישות