n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / תושבי חולון וראשון לציון חשודים בהונאה של מיליונים!

תושבי חולון וראשון לציון חשודים בהונאה של מיליונים!

שוטרי מפלג ההונאה במחוז תל אביב עצרו היום (שני) 4 חשודים בהונאה ועוקץ בהיקף של 4 מיליון ₪ של ישראלי תושב חוץ. בין החשודים, תושבי חולון וראשון לציון

צילום דוברות משטרת ישראל

במפלג הונאה תל אביב מתנהלת במהלך החודשים האחרונים חקירה סמויה רחבת היקף העוסקת בהתחזות לאזרח ישראלי, איש עסקים תושב חוץ, השתלטות על חשבונות בנק והעברת כספים בהיקף של כ 4 מיליון ש"ח.

רכב גנוב צילום דוברות משטרת ישראל

מדובר בעוקץ שבוצע בצוותא על ידי מספר חשודים, כאשר אחד מהם התחזה למתלונן בפועל באמצעות תעודת זהות מזויפת, אותה הציג בבנקים השונים, לרבות שיחות וידאו שביצע עם נציגי הבנק.

החשוד השני "הפעיל" את המתחזה, הסיע אותו לבנקים וכן ביצע את ההעברות הכספים.

החשוד השלישי קיבל את הכספים לחשבון חברה שבעלותו והחשוד הרביעי היווה חולייה מקשרת בין הצדדים ואף קיבל כ2.5 מיליון ש"ח בהמחאות לפקודתו.

רכב צילום דוברות משטרת ישראל

הבוקר (שני), עם מעבר החקירה לגלויה, עצרו בלשי מפלג ההונאה של מחוז ת"א בסיוע זרועה מג"ב תל אביב, את 4 החשודים (39,41,41,55),תושבי חולון, ראשון לציון, אשדוד וקרית ים. במהלך הפעילות נתפסו מספר רכבי יוקרה שבבעלותם של החשודים.

החשודים הועברו לחקירה במפלג ההונאה מחר הם יובאו בפני בית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם. החקירה מתנהלת בסיוע יחידת החילוט של מחוז תל אביב, רשות המיסים ובליווי הפרקליטות.

רכב יוקרה ב.מ.וו צילום דוברות משטרת ישראל

רכבי היוקרה שנתפסו אצל החשודים- צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות