n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תאונה, טביעה ופעוט שנשכח ברכב. כל אירועי הסופ"ש הקשה בראשון לציון

תאונה, טביעה ופעוט שנשכח ברכב. כל אירועי הסופ"ש הקשה בראשון לציון

נהגת נפצעה כשרכבה התהפך, פעוט חולץ במצב בינוני מרכב נעול וילד בן 11 פונה אל בית החולים במצב בינוני אחרי שטבע בבריכה פרטית.

תאונה אמבולנס טיפול נמרץ רכב הפוך 1 צילום חגי נתני תיעוד מבצעי מדא
צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א

בלילה שבין חמישי לשישי התקבל דיווח על תאונה שהתרחשה ברחוב עליית הנוער בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, חילצו וטיפלו בנהגת שרכבה התהפך והיא פונתה אל בית החולים עם חבלות בכל חלקי גופה.

תאונה אמבולנס טיפול נמרץ רכב הפוך צילום חגי נתני תיעוד מבצעי מדא

צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א

בשבת בשעות אחר הצהריים הלוהטות, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פעוט ששהה כשעה וחצי ברכב נעול בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שיבא בתל השומר פעוט כבן שנתיים וחצי במצב בינוני בהכרה עם סימני התייבשות ומכת חום קלה.

פראמדיק מד"א יוסף איסמאעיל סיפר: "כשהגענו למקום נכנסו לתוך הבית שהתוכו היה הפעוט. סיפרו לנו שהוא שהה כשעה ברכב סגור. הוא היה בהכרה, חם למגע עם סימני התייבשות ומכת חום קלה. הכנסנו אותו למקלחת קרה בבית כדי להתחיל מיד בקירור גופו. העברנו אותו בהמשך לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו בינוני ויציב."

כמה שעות לאחר מכן התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על טביעה בבריכה פרטית ברחוב משעול משה ובנימין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים שמיר-אסף הרופא ילד בן 11 במצב בינוני עם הגיעו אל בית החולים הוא טופל בחדר הטראומה של מלר"ד ילדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות