n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / שר הכלכלה הגיע לבקר בחמ"ל של ראשון לציון

שר הכלכלה הגיע לבקר בחמ"ל של ראשון לציון

שר הכלכלה, ניר ברקת, הגיע הערב לחמ״ל העירוני של ראשון לציון: ״ראשון לציון היא אחת מהערים הכי מוגנות שאני מכיר. העיר מנוהלת היטב ואני גאה בכם. אתם עושים עבודת קודש״

ניר ברקת רז קינסטליך חמל צילום דוברות ראשון לציון (2)

שר הכלכלה, ניר ברקת, הגיע הערב (שלישי) לחמ״ל של עיריית ראשון לציון. ברקת פגש את ראש העירייה – רז קינסטליך, את חברות וחברי מועצת העיר ואת הנהלת העירייה הבכירה שהציגו לו את חמ״ל העירייה וצוותו וכיצד מנהלים את העיר בחירום.

ברקת שהתרשם מהתפקוד של צוותי העירייה, אמר: ״ראשון לציון היא אחת מהערים הכי מוגנות שאני מכיר. העיר מנוהלת היטב ואני גאה בכם. אני חושב שאתם עושים עבודת קודש. נפל עלינו אירוע שהוא שואה ואני רואה איך כולנו, כל אחד בטריטוריה שלו, מתמודד – ואתם מתמודדים בצורה מאוד מכובדת. מדינת ישראל צריכה יותר אנשים כמוכם שבאים עם מעט אגו והרבה עשייה״.

ניר ברקת רז קינסטליך חמל צילום דוברות ראשון לציון (1)

ראש העירייה, רז קינסטליך, הודה לשר הכלכלה ברקת על הביקור החשוב, ואמר: "אנחנו שמחים תמיד לארח וללמד על ההיערכות שלנו בחירום. ראשון לציון נחשבת לאחת מהערים הכי מטווחות בארץ, אבל גם כזאת שמוכנה לכל תרחיש ולכל התפתחות – גם בימי שגרה וגם בעתות חירום".

ניר ברקת רז קינסטליך חמל צילום דוברות ראשון לציון (3)

צילומים: דוברות ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות