n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מחלקת טיפול נמרץ ילדים, עברה לבניין החדש

חולון: מחלקת טיפול נמרץ ילדים, עברה לבניין החדש

צוות המחלקה לטיפול נמרץ ילדים במרכז הרפואי וולפסון גזר את הסרט ונכנס למעונו החדש בבניין ביה"ח החדש לילדים ע"ש סילבן אדאמס.

אחיות ענת אנגל טיפול נמרץ ילדים וולפסון צילום קרן סנדז'ייבסקי
ד"ר ענת אנגל עם צוות המחלקה- צילום: קרן סנדז'ייבסקי

המחלקה נקראת ע״ש ג׳קי קאהן ונבנתה בזכות תרומתו של מוריס קאהן והודות לעמותת הצל ליבו של ילד.

המחלקה מעניקה טיפול לילדים בגילאי 0-18, על ידי מיטב הרופאים המומחים במחלקת טיפול נמרץ ילדים של המרכז הרפואי וולפסון. צוות המחלקה פועל בסביבה מותאמת תוך דגש על הצטיינות ומסירות בטיפול.

במחלקת טיפול נמרץ ילדים מטופלים כ-450 ילדים בשנה, שמגיעים עם מצבים קליניים מורכבים, כגון: מצבי הלם, מצבי טראומה, מחלות זיהומיות קשות, אי-ספיקה לבבית ונשימתית, מצבי חרום נוירולוגיים ומטבוליים. בנוסף מטופלים ביחידה ילדים בכל הגילאים ומכל העולם לפני ואחרי ניתוחי לב מצילי חיים.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "אנו נרגשים מאוד מהבית החדש של המחלקה, שנבנתה כולה תוך מחשבה על הילדים המטופלים ובני משפחתם. הילדים שלנו הם הדבר החשוב לנו מכל ואנו בוולפסון עושים את המיטב כדי לתת להם את המעטפת הטובה ביותר. אני מבקשת להודות למר מוריס קאהן על תרומתו אשר גרמה לקסם הזה לקרות".

ד״ר רחלי שיאון שריד מנהלת המחלקה לטיפול נמרץ ילדים: ״היחידה החדשה היא חלום גדול שהתגשם. היא מאפשרת לנו להעניק טיפול בסטנדרט הגבוה ביותר לילדים מישראל ומחו״ל הזקוקים לטיפול נמרץ״.

היחידה החדשה מצוידת בטכנולוגיות מתקדמות ובמכשור מודרני, המאפשרים מעקב וטיפול בכל מצבי החירום, תוך שמירה על הנוחות והפרטיות הדורשים לילדים המטופלים. היחידה מותאמת לטיפול בילדים הנזקקים ל ECMO לתמיכה לבבית וריאתית.

ביחידה חדרי בידוד בלחץ שלילי ובלחץ חיובי, שבו מטופלים ילדים שמערכת החיסון שלהם קרסה, או ילדים הסובלים ממחלה זיהומית מדבקת. אנחנו נרגשים ממעוננו החדש ונמשיך לטפל בכל מי שנזקק לטיפול נמרץ.

  ענת אנגל טיפול נמרץ ילדים וולפסון צילום קרן סנדז'ייבסקי

צילום: קרן סנדז'ייבסקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות